Op zoek naar nepsneeuw. Waar bv online te koop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Op zoek naar nepsneeuw. Waar bv online te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 18:09

Voor een projectje ben ik opzoek naar nepsneeuw. Ik weet in Eindhoven een modelbouwshop en daar heb ik sneeuw zien liggen, maar dat is me eigenlijk net iets te grof.
Ook heb ik al gehoord van het mengen van soda, water en houtlijm. Dat zou blijkbaar ook de mooie schittering van vers sneeuw geven. Alleen ook niet optimaal, gezien je het vanwege de houtlijm direct moet draperen. Ik laat het liever van boven af vallen zo dat het behoorlijk natuurlijk neer komt. Dus ik ben gaan google'en voor nepsneeuw in online shops, helaas met niet zo veel resultaat.

Weet iemand een (online) shop waar je een mooie kwaliteit nepsneeuw kunt kopen? Lachen
Liefst niet al te grof, en niet plakkend.

Kanzi

Re: Op zoek naar nepsneeuw. Waar bv online te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 18:28

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 18:34

Ik doel op sneeuw om een object permanent mee af te werken. Niet op een sneeuwmachine Tong uitsteken

Maar toch bedankt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:44

Ik heb gisteren nog pakjes nepsneeuw gezien, maar waar was dat nu?! Clown
Xenos? Aldi? Uh.. waar ben ik nog geweest..?
Ik denk dat het een van die twee moet zijn geweest..
Maar volgens mij hebben ze bij Intratuin en Hornbach en andere tuinwinkels ook meestal wel sneeuw bij de decoratie-spullen of kerstspullen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 10:53

Ik heb bij de tuincentra hier nog geen sneeuw gezien Nagelbijten / Gniffelen
Aldi ja? Die zit dichtbij wel eentje, zoniet kan ik nog door naar de Xenos wat verder op.

Bedankt voor de tip! Lachen

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:40

Je kan bij het dichtsbijzijnde tuincentrum die al zo gek is dat ze een kerstshow hebben kijken of ze zo´n sneeuw spuitbus hebben (wat mensen gebruiken voor op droogbloemen in kerststukjes enzo Clown ) Dat spul wordt hard en ziet er best echt uit op foto´s.
En in een tuincentrum kan je vaak ook wel van die nep sneeuw gewoon in een zakje kopen. Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:45

Alles wat je in gewone winkels en tuinzaken ziet, is redelijk grof. Als je het in de modelbouwwinkels al te grof vindt, zou ik eigenlijk niet weten waar je fijner spul zou kunnen vinden. Waar is het precies voor? Kun je watten gebruiken?

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:48

Bij het tuincentrum bij ons is de kerstshow er al en dus ook pakjes en bussen sneeuw Ja

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:51

hoefijzer schreef:
Je kan bij het dichtsbijzijnde tuincentrum die al zo gek is dat ze een kerstshow hebben kijken of ze zo´n sneeuw spuitbus hebben (wat mensen gebruiken voor op droogbloemen in kerststukjes enzo Clown ) Dat spul wordt hard en ziet er best echt uit op foto´s.
En in een tuincentrum kan je vaak ook wel van die nep sneeuw gewoon in een zakje kopen. Knipoog

Pas met die spuitbus wel op, hebben wij ook een keer gebruikt maar het stonk verschrikkelijk!
Je rook het gewoon door de verse dennengeur van de kerstboom heen Nagelbijten / Gniffelen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 12:39

Cassidy schreef:
Alles wat je in gewone winkels en tuinzaken ziet, is redelijk grof. Als je het in de modelbouwwinkels al te grof vindt, zou ik eigenlijk niet weten waar je fijner spul zou kunnen vinden. Waar is het precies voor? Kun je watten gebruiken?

Voor op op een My Little Pony Nagelbijten / Gniffelen Vandaar dat ik het liever niet te grof heb. Het is de bedoeling dat kleine klei elementen een klein laagje sneeuw krijgen.
De sneeuw die ik heb gezien bij de modelbouw winkel die ik ken hebben maar 1 soort zak met sneeuw. Vrij grof en ook niet heel mooi van structuur trouwens.

Ik heb inmiddels nepsneeuw voor warhammer gevonden. Of ja, gezien dat het bestaat. Dus morgen ga ik eens bij een winkel kijken waarvan ik weet dat ze nog warhammer verkopen.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... GameStyle= Naar zo iets ben ik op zoek. Kleine fijne nepsneeuw, die niet plakt. Dus dat je zelf met transparante lijm kunt werken en de sneeuw er op kunt laten vallen.

Watten lijkt me niet heel erg mooi. Hopelijk kan ik morgen die doos sneeuw voor warhammer vinden. Dat lijkt me wel geschikt. Lachen

Spuitbus op een MLP.... dat gaat vast een zooitje worden Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:45

Evt kan je ook nog poedersuiker gebruiken, in ieder geval het fijnste wat er is *LOL*

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:46

Nepsneeuw kun je bij tuincentra wel krijgen, ik werk en er zelf en moet ze ookprijzen dus weet dat wij (groenrijk) het wel hebben.
Weet alleen niet waar bij jou de dichtsbijzijnde zit en anders intratuin denk ik ook wel.

Wij hebben ook echt va die kruimels, echt fijn dus en zo'n zakje kost de kop ook niet, dus dat scheelt al Knipoog

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:26

poedersuiker zie je nietmeer al word het nat!
mis kan je zelf piep schuim heel klein maken,
en anders zou ik bij een hobby winkel kijken,
miss kunnen ze het voor je bestellen?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:40

En als je die grove nepsneeuw nou eens in de foodprocessor stopt? Nagelbijten / Gniffelen Dat het wat fijner gehakseld wordt?

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:25

Ik zou gewoon ff bij een tuincentra kijken, daar zijn ze volop bezig met de kerst en is bij de meeste al bijna klaar, daar is het wel te verkrijgen, en dat is echt fijne sneeuw.

Kwam er achter toen er een gaatje in de zak zat Clown

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 13:16

Inmiddels heb ik vanmiddag nepsneeuw gevonden. De winkel die warhammer verkoopt was dicht, dus ben naar een ander tuincentrum gegaan. Het is me nog steeds wel een beetje te grof, maar het gaat er mee door. Lachen

Kan er mee aan de slag dus Haha!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:12

Mireille, er zijn ook talloze webshops die spullen ivm games workshop verkopen. Dus als je door je huidige voorraad zit, kan je daar ook altijd eens informeren.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 20:49

Ik heb een zak van 4 liter moeten kopen Huilen van het lachen kleiner was er niet. Voor zo ver heb ik nog maar een paar kruimels hoeven te gebruiken op mijn pony dus het zal nog even duren voor die zak leeg is Tong uitsteken

Maar dat is een goede voor de volgende keer! Bedankt Ja