Cassidy schreef:Alles wat je in gewone winkels en tuinzaken ziet, is redelijk grof. Als je het in de modelbouwwinkels al te grof vindt, zou ik eigenlijk niet weten waar je fijner spul zou kunnen vinden. Waar is het precies voor? Kun je watten gebruiken?
Voor op op een My Little Pony
Vandaar dat ik het liever niet te grof heb. Het is de bedoeling dat kleine klei elementen een klein laagje sneeuw krijgen.
De sneeuw die ik heb gezien bij de modelbouw winkel die ik ken hebben maar 1 soort zak met sneeuw. Vrij grof en ook niet heel mooi van structuur trouwens.
Ik heb inmiddels nepsneeuw voor warhammer gevonden. Of ja, gezien dat het bestaat. Dus morgen ga ik eens bij een winkel kijken waarvan ik weet dat ze nog warhammer verkopen.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... GameStyle= Naar zo iets ben ik op zoek. Kleine fijne nepsneeuw, die niet plakt. Dus dat je zelf met transparante lijm kunt werken en de sneeuw er op kunt laten vallen.
Watten lijkt me niet heel erg mooi. Hopelijk kan ik morgen die doos sneeuw voor warhammer vinden. Dat lijkt me wel geschikt. 
Spuitbus op een MLP.... dat gaat vast een zooitje worden