[DIGI] Animatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marloez

[DIGI] Animatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 11:26

Hoi! Lachen

Voor school moest ik iets maken over een bepaalde plaats in Groningen. Ik heb gekozen om een saai en somber straatje wat op te vrolijken door middel van een animatie. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Zijn er ook elementen die je storen etc. want dat heb je heel snel met een animatie! (Dat hij soms wat sneller/langzamer mag gaan bijv. Lachen )

Afbeelding

(Ik heb geen idee wat voor tag ik er bij moet zetten, ik heb maar [DIGI] gedaan, omdat ik getekend heb met een grafische pen. Vork )

RelarDevi

Re: [DIGI] Animatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:28

Ik vind hem wel leuk maar wel heel erg kort.

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:31

Grappig gedaan zeg! Vind wel dat het zaadje te snel komt binnenvallen zodat je niet goed kan zien wat het is. Zou leuker zijn als die eerst twee keer stuitert (en wat langzamer) en dat het dan pas begint te groeien. Maar verder vind ik het er leuk uit zien Haha!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:31

ten eerste vind ik die vrij nieuwe fiets het plaatje een beetje verstoren.
En ik zou het dan anders aanpakken.
Maak van dit vieze ouwe straatje een mooi stukje.
Werk die vuilniszakken helemaal weg, geef die houten schotten een leuk kleurtje, enz...
Dus maak er gewoon en mooi geheel van..

(overigens vind ik dit absoluut niet slecht hoor! ik doe het je niet na)

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:32

Ik zie niet zo goed wat de animatie moet toevoegen/verbeteren aan de al bestaande foto. Zou je dat voor mij wat meer kunnen toelichten?

Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden; vind het er niet zo goed bijpassen maar ik kan het niet helemaal lekker onder woorden brengen.. Lips are sealed

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 11:36

Bedankt voor de reacties! Lachen

Het is de bedoeling dat de vuilniszakken en de fiets zichtbaar blijven, omdat ze kenmerkend zijn voor dit straatje. In dit straatje probeer ik juist iets te laten plaatsvinden wat er niet bij past en verwarring veroorzaakt. (Ik had het meteen wat duidelijker uit moeten leggen. Haha! )
Laatst bijgewerkt door Marloez op 25-10-08 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:36

Vind het een heel gaaf idee. Goed uitgewerkt, maar imo had er wat meer aandacht naar het geheel toe mogen gaan. Ik vind dat je de oorspronkelijke foto wat nabewerking had kunnen geven om je effect te versterken. Het had minder afleidend mogen zijn en het had nog "saaier" gemogen; zodat de kleuren van je bewerking meer naar voren komen.

Daarbij zou het eindresultaat een seconde langer mogen blijven staan. Ik krijg niet eens de kans om het goed te bekijken of het is alweer weg. Toont wat onrustig.

Verder goed gewerkt met die paal in het midden. Mooi centraal; past er in dit geval goed bij, anders wordt het te onrustig.

Is het overigens niet [FB]? Gezien het feit dat je een foto bewerkt hebt en niet alles zelf hebt gemaakt. Maargoed.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 11:43

Bedankt voor je reactie.

Ik zal het laatste frame wat langer laten duren en een beetje met het contrast rommelen. Eeventueel een raster ofzo erover.. Nagelbijten / Gniffelen Ik denk dat ie daardoor wel wat prettiger kijkt ja. Ja

En ja, over die tag, er passen zoveel tags bij dat ik maar gewoon 1 heb uitgekozen. Clown