[FOTO] Flowers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Manonx

[FOTO] Flowers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 12:20

In het begin maakte ik erg veel foto's maar het wou niet lukken zoals ik ze wou hebben,
nou vind ik dat daar toch maar is verandering moet komen,
dus alle tips zijn welkom! Lachen

Ik fotografeer met de FINEPIX S5800..

Afbeelding
Ik vind zelf hier de achtergrond een beetje iritant, &de foto is wat te donker?

Afbeelding
ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, Huilen van het lachen

Brand maar los Lachen

Rachel_

Re: [FOTO] Flowers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:23

Ik vind ze echt leuk, alleen erg jammer bij de 1e van die boom want dat stoort mij en bij foto 2 onderin ongeveer het midden zit een blauwe vlek en aan de bovenkant ongeveer het midden jammer van dat groen. Voorderest vind ik ze erg leuk! Ja

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 14:02

ik ben het met je eens rachel, en heb is op het origineel gekeken vanwege die blauwe vlek, maar daar staat ie niet op Verward
dus ik had hem opnieuw geupload maar dan komt die vlek er wel weer op.. hoe kan dat in godsnaam Scheve mond

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:28

Ik vind de 2e foto erg mooi! vind het erg leuk dat het licht van achter de bloem schijnt.
alleen storen boven en onder de groene steel en knop me, vooral de bovenin. vind dat de bloem een erg mooie kleur heeft!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 10:13

F1 vind ik te donker en de lucht weer uitgebeten. F2 vind ik wel appart met het licht van de achterkant komend.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:14

Bij #1 mis ik wat creativiteit; het lijkt haast een snapshot, gewoon snel genomen. Je zegt zelf niet tevreden te zijn over de achtergrond, waarom heb je de foto dan genomen?
Niet bedoeld om je de grond in te boren, maar om van te leren natuurlijk: Knipoog vraag jezelf zulke dingen af als je deze foto in je zoeker hebt. Ben je niet tevreden, zoek dan naar een ander standpunt.
Ook zou ik wachten op het maken van de foto, tot er een mooiere lichtinval is. Denk aan een laat zonnetje, in deze tijd van het jaar kun je dan mooie effecten creeëren. De foto is nu wat donker.

De tweede foto vind ik erg mooi, chapeau. Lachen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:18

de 1ste moet je meer rond de bloem uitsnijden... de achtergrond soort idd heel erg.. Daarna moet het hem ophelderen zodat de kleuren beter uit komen.. dan word de foto een stuk vrolijker (ik neem aan dat dat is wat je wil)

De 2e foto zit onderaan een blauwe vlek. die kan je weg shoppen. Verder is ook deze foto net wat te donker. Verder zou ik hem persoonlijk wat grooter uitgesneede hebben dat debloem net wat beter uit komt.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 20:37

ik begrijp jullie commentaar!

zal dr volgende keer op letten Lachen Bedankt!

Sander_ schreef:
Niet bedoeld om je de grond in te boren, maar om van te leren natuurlijk: Knipoog

juist van zukke dingen moet ik leren, vind ik tenminste Schijnheilig