[FOTO] Glasses on glas (mn gucci zonnebril!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

[FOTO] Glasses on glas (mn gucci zonnebril!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 10:39

Ola!!

Van de week stond de overschotel in de oven en had dus een half uurtje over.. ben een beetje gaan spelen met mn camera en zonnebril op de salontafel, het resultaat is wel grappig maar kan wel wat tips gebruiker!!

Ben benieuwd naar jullie meningen, tips en ideeen!?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna mn armband ook nog even geprobeerd:

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Glasses on glas (mn gucci zonnebril!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:38

Ik vind ze niet zo. Je onderwerp staat bijna overal centraal, en foto 1,2 en 4 hebben witte vlekjes. Scherpte is wel goed, behalve bij 3, 4 en 5. Die lijken geen scherptepunt te hebben. En ik vind ze een beetje dof allemaal. Het idee is opzich leuk, blijven oefenen! Is dit bij daglicht gemaakt of kunstlicht? Denk dat het mooier was geweest als je ze bij daglicht had gefotografeert op een lichtere (niet vreselijk zonnige) plek.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 12:24

Die witte vlekjes kan ik wel gewoon weg halen..

Maar ik kan me heel goed vinden in wat je zegt, ik kan zelf alleen niet goed de vinger erop leggen waarom ik ze niet helemaal geweldig vind.. Dat is ook de reden dat ik ze gepost heb..

Ze zijn in het donker gemaakt met een flitser, dat zijn denk ook de witte vlekjes.. Ik heb ze bewust 'dof' gehouden omdat er een spiegelglas in zit en je anders de hele huiskamer ziet wat ik dus echt lelijk vind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:25

Das wel jammer, dat je geflitst hebt. Dat komt meestal (zeker met glas) niet zo mooi uit. Zou zeggen: Probeer het nog eens bij daglicht zonder flitser. Haha!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 12:31

Ik zit ineens te denken: heb een statief!! Die zonnebril beweegt echt niet als ik hem neerleg, zo braaf is die wel Knipoog Kan natuurlijk ook gewoon zonder flitser en een langere sluitertijd doen als ik mn camera op de statief zet!! Dan ben je denk ook gelijk van het doffe af, of niet!?