[FOTO]Hare hoogheid poes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

[FOTO]Hare hoogheid poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 19:07

Afbeelding

Wat gespeeld met mijn Canon 20D en Canon 50mm lens. Helaas veel (te) weinig tijd om veel te oefenen met het hele spul. Vond dit wel een geslaagde weergave van haar karakter *LOL* Bewust scherpgesteld op het -voor de kijker- rechteroog.

Jammer is alleen wel dat Photobucket de kleuren verschrikkelijk heeft vervaagd Scheve mond Scheve mond Imageshack en Tinypic deden hetzelfde. Een uploader die geen kleuren eet hoor ik graag Knipoog

xXLiekeXx

Re: [FOTO]Hare hoogheid poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:09

Een beetje vaag/wazig.
Maar de kleuren vind ik echt heel mooi!
Ik vind het een wel een mooie foto, jammer van dat vage

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:12

ik vind inderdaat de kleuren erg mooi maar er zit inderdaat iets van een waas overheen... voor de rest vind ik het jammer dat de oren er niet op staan...

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:22

Ik mis de scherpte een beetje in deze foto. Ook vind ik het jammer dat de foto rood overkomt. Heb je de foto bij kunstlicht in het donker/schemer gemaakt? Je had dan beter je witbalans anders kunnen instellen. Ik vind het niet zo mooi in harmonie met deze kat. Lachen

Het geheel mag wat meer knallen en ik heb het gevoel dat de verhoudingen van het koppie wat incorrect zijn.
Daarentegen wel een lekkere dof in deze foto.

Imo had je er wat meer uit kunnen halen. Vind dit een leuke plaat, maar niet fototechnisch heel bijzonder.

Overigens heb ik noooooit last met tinypic hoor! Imageshack ook bijna niet. Apart dat dat dan wel bij jou gebeurd!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 20:36

Het is inderdaad een foto die 's avonds is gemaakt, ook om te kijken wat de lens doet met kunstlicht en zonder flits.
Foto doet wel meer op mijn computer, weet niet wat de uploader met de kleuren heeft gedaan Scheve mond

Witbalans ga ik mee aan de slag Ja

Brnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:51

Ik vind de kleuren wel mooi idd
maar ik mis ook de scherpte, dr is niet echt iets echt scherp .. Haha!