[FOTO] Yeah

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rinde

[FOTO] Yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 17:30

Eindelijk, eindelijk. Na jaren van dromen, na maanden van sparen heb ik hem: mijn eigen camera.
Ik ben zo trots als een pauw en kan niet stoppen met erna te kijken. Maaaar, daar is hij
natuurlijk niet voor gemaakt Vork . Een compleet nieuwe wereld gaat voor me open en ik vind het
werkelijk geweldig om alles te leren en uit te proberen. Hoewel ik heel wat heb weggegooit, wil
ik jullie toch graag íets laten zien. Dit is absoluut geen foto zoals ik hem zou afleveren, maar
gewoon een van de eerste probeersels. Het was trouwens vrij grauw weer, zonder
lekker zonnetje, vandaag...

Mijn nichtje, genomen met een Canon 450D in zwart-wit. Geen nabewerking (naast verkleinen).

Afbeelding

En de oma; Laska. Dezelfde Canon, geen nabewerking (naast verkleinen). Gruwelijk scherp uitgevallen. Aparte
houding, maar wel vrij typisch voor het dier.

Afbeelding

Romyv

Re: [FOTO] Yeah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:25

de eerste spreekt me wel aan, al vind ik de hoek niet heel erg mooi (had iets minder van boven genomen) en mis een stukje nek.. Maar hij is goed scherp, mooie scherptediepte en goede belichting..

De 2de vind ik weinig aan, hij kijkt je niet aan, je kijkt meer naar de omgeving dan de hond, mis zn voorpoten.. Probeer een rustigere achtergrond te vinden zodat je alleen maar de hond ziet..

ben benieuwd naar de volgende plaatjes!

Riss

Re: [FOTO] Yeah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:39

De eerste vind ik echt onwijs mooi gelukt, en het zwart/wit effect vind ik ook goed van toepassing Lachen

Over de tweede foto ga ik mee met wat Romyv zegt.

Leuk hoor, veel plezier met je nieuwe camera Haha!