1&2: Idee is leuk, maar uitvoering doet me niks. Ben het eens met maysie hier. Had ook een zo zielig mogelijke blik van je hond proberen te pakken. Gewoon een aantal schieten, denk wel dat je hond verschillende blikken heeft. Even geduld hebben is het wel. Zijn ook 2 bijna dezelfde foto's. Ik zou alleen 1 geplaatst hebben.
3: Compositie vind ik zelf niet zo leuk, en de blaadjes op de grond storen me wat. Liever of helemaal dat 'ie in de bladeren zit, of op de straat. Of in het gras bijv. Stukje van z'n hoofd helaas ook overbelicht.
4&5: Vind ik ook niks. Kleuren zijn niet mooi, onscherp, en de houding van de hond doet me ook niks. Zijn ook min of meer hetzelfde.
6: Mooi.
Deze had wat mij betreft (zeker in z/w) in de serie 'left alone' gepast. Vanwege de blik en de 'gevangen in het kader' compo!
7: Leuk idee maar heel wazig. Plantje(?) rechts stoort ook iets. Had de hond liever iets meer links gezien en met meer ruimte eromheen.
8: Onscherp, en de kleuren vind ik ook niet zo mooi.
Zou het eigenlijk wel leuk vinden als je nog eens je hond aan een paaltje zet en dan met oa de tips van maysie en mij een nieuwe serie maakt. Het idee is namelijk heel leuk, daar kan je onwijs veel mee! Echt de emotie van die hond proberen te laten zien, close-ups maken, totalen, med's. Gewoon echt laten zien dat die hond verloren is. Wachten ook tot hij bijvoorbeeld met z'n neus op de grond gaat zoeken en daar een sprekende foto van maken. Maar vooral, tijd ervoor nemen. Zo kan je zelfs foto's maken voor van die posters over dieren die achtergelaten worden door mensen die op vakantie gaan weetjewel.
Als je tijd hebt moet je echt nog eens een serie maken en plaatsen, ben benieuwd!
Welke cam gebruik je trouwens?