Ja mensen! Het was weer eens heerlijk weer voor deze tyd van het jaar, het zonnetje scheen, en
ik ben dus weer eens in een fotografiebui!
Ik was bezig met het uitbreiden van mijn portfolio en ik kwam deze prachtige trekpaarden tegen.
Als ik het goed heb gewoon Belgische Trekpaarden. Het was 1 jonge merrie, en 1 wat oudere,
dat kan je ook zien doordat haar staart geamputeerd is, wat je nu namelijk bijna niet meer ziet.
Ik vind het zelf goed gelukte foto's, nu ben ik benieuwd wat jullie van mijn fotografiekunst vinden

Twee heerlijke Belgische billen!
[Lekker grazen

Nieuwschierige dame!

Ja ik kan ook mooi kijken!!
Jup nog steeds mooi kijken!
Nog eens lief kijken
Nog steeds....
Stoer zijn kan ik ook!
Twee heerlijke belgische bon bons

Dit vind ik zelf de mooiste van allemaal! Egt een sprekende foto!
En oja, mijjn poes Pukkie was ook in een spectaculaire fotogenieke bui, ze zat super sexy, en wou egt
erg graag op de foto (niet dus
) Maar er zijn hele leuke en zeer charmante foto's uitgekomen hihi

'Wat bedoel je met; Je moet afvallen? Ik ben superslank!'

kijk in me ogen....!

Aaaaaahhhwwww.....

Nou tips zijn altijd welkom! De meeste foto's zijn gewoon spontaan gemaakt, dus niet egt voorbereid etc.
Grtz Renee
. Je bedoelt meer uit de kunst toch? Maar ik vind de foto van je poes met het rood erg mooi!
inderdaad, ik vind het leuke foto's maar ik denk niet dat ze je portfolio optimaal aanvullen 
Op mensen wel, maar dat is ook maar betrekkelijk. Dat heeft te maken met of het schadelijk zou kunnen zijn voor hun privacy. Bijvoorbeeld naaktfoto's etc. Is het niet schadelijk voor de privacy dan mag je, ook portretten van mensen, gewoon op internet plaatsen zonder toestemming.