[FOTO] Vriendin enzo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RosijnenMix_

[FOTO] Vriendin enzo...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 16:12

Ik heb weer wat geëxperimenteerd ;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb je wat tips of commentaar?
xx Pling

_Esther

Re: [FOTO] Vriendin enzo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:43

Leuk heur! echt Ja

foto 1: Helaas niet helemaal scherp, en jammer dat charlots schoenen er niet helemaal op staan en ze niet helemaal in het midden staan. Knipoog Wel hartstikke mooie achtergrond Ja .

foto 2: Heel mooi, mooie compositie en beeld Lachen Alleen, ( kan aan mijn domme kop liggen hoor Huilen van het lachen ) vind ik hem niet zo superscherp, Nagelbijten / Gniffelen

foto 3: Heel mooi moment, jammer dat ze overbelicht zijn, en ik vind dat de derde gans wat stoort.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:55

foto 1; Leuke foto, jammer van de donkere wolken en dat ze niet helemaal in het midden staat, maarja daar kan jy natuurlijk niet altijd wat aan doen Knipoog

foto 2; leuk bedacht, alleen is die niet helemaal scherp, jammer!

foto 3; Erg jammer dat de foto van bovenaf genomen is, probeer volgende keer is wat meer op ooghoogte. 3e gans is ook storend, verder niet echt een speciale foto.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:40

Ik vind ze niet zo mooi, sorry. Foto 1 is te donker, foto 2 is onscherp en ik vin dhet onderwerp niet zo mooi. Foto drie is te rommelig, probeer eens één gans te nemen, daar op in te zoomen, te zorgen voor een mooie achtergrond, en een kleinere scherptediepte te gebruiken..