[FOTO] dieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ZZZZZ

[FOTO] dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 20:43

hallo allemaal,

ik ben dit jaar op vakantie geweest naar amerika, en wil daar julie wel wat van laten zien.
ik heb gewoon een kleine digitale kamera maar vind het heel leuk om te fotograferen. ik hoop dat jullie tips of cometaar hebben.

op allefotos zit een coppyricht

Afbeelding

eekhoorn op een rots boven de grand canyon

Afbeelding

een amerikaanse zeearend (dacht ik)

Afbeelding

een hertje

tips zijn welcom en cometaar ook Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door ZZZZZ op 07-10-08 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Brnc

Re: [FOTO] dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:07

Ik vind de fotos niet zo
Ten eerste is de kwaliteit te veel naar beneden gehaald door te uploaden met Mijnalbum.nl .. Hierdoor zijn ze te pixelig, bijvoorbeeld bij die eerste zie je die eekhoorn niet duidelijk. Ik vind ook deze foto van iets te veraf genomen
Ik vind de foto met de vogel ook niet zo heel mooi, een beetje saai
Foto van het hert is wel grappig, ik weetniet Tong uitsteken kan ik niet zo goed beoordelen

ZZZZZ

Re: [FOTO] dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 18:35

Brnc schreef:
Ik vind de fotos niet zo
Ten eerste is de kwaliteit te veel naar beneden gehaald door te uploaden met Mijnalbum.nl .. Hierdoor zijn ze te pixelig, bijvoorbeeld bij die eerste zie je die eekhoorn niet duidelijk. Ik vind ook deze foto van iets te veraf genomen
Ik vind de foto met de vogel ook niet zo heel mooi, een beetje saai
Foto van het hert is wel grappig, ik weetniet Tong uitsteken kan ik niet zo goed beoordelen

toch bedant voor het bekijken, mijn album is van erg slechte kwaliteit inderdaat, ik heb ze ook moeten verkleinen anders kondern ze er niet op. de eekhoorn dicht bij houden is erg moeilijk met mijn camera. dan is het beestje verdwenen Tong uitsteken