[FOTO] Blowin' your mind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

[FOTO] Blowin' your mind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 20:42

Vanmiddag op weg naar huis kreeg ik de gelegenheid om unieke foto's te mogen maken...die kans heb ik dus ook niet voorbij laten gaan.
Ondanks ongewenste lichtval en zeer moeilijk te fotograferen hoek...hier het resultaat:

Blowin' your mind...

Afbeelding

Ja...je ziet het goed...

Afbeelding

Echt waar...

Afbeelding

Blowin' your mind....toch?

Afbeelding

Ik heb vol bewondering dit vast mogen leggen,blij dat ik mijn camera mee had Haha!
Laatst bijgewerkt door Mireille op 07-10-08 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [foto] > [FOTO]

Joto

Re: [foto] Blowin' your mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:45

Oh das die kerel van dinges toch? op tv..Die hocus spocus kan er ff niet op komen..Hij heet Rama... nog wat

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:46

Wow!

Ik ben zo benieuwd hoe hij dat doet! Dat is toch die man van de nieuwe Uri geller? Lachen

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:47

van tv, wel leuke foto´s!
ramana heet die ja van uri geller ja

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:47

stalen plaat in ze broek??? Nee echt geen idee wil wel weten hoe hij dat doet zeg

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:51

Moderatoropmerking:
Ik heb al diverse extreme oneliners verwijderd. Graag onderbouwd fototechnisch commentaar. Over de show van Uri Geller en deze man op de foto's die mee heeft gedaan kun je kletsen op [ENT].

Sabine_Duco

Re: [FOTO] Blowin' your mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:02

De foto's zijn heel onscherp en bij de tweede foto vind ik de achtergrond storend, vooral ook omdat het lijkt alsof hij op dat zwarte ding zit. Tong uitsteken

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:10

Jammer dat die onderste foto juist niet van de andere kant genomen is, ik wil wel eens weten hoe die stok bevestigd is....

Leuk dat je hier foto's van kon maken, alhoewel ik ze verder niet bijzonder vind.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:16

Op de eerste foto vind ik de achtergrond zeer storend, deze is op de tweede foto beter. Alle foto's vind ik heel.. tja wat is het.. korrelig. Het is geen ruis of onscherpheid maar iets anders, zou haast denken dat ze té scherp zijn (verscherpt dus).
De laatste heeft wel een fijne compositie, maar de kleuren zijn niet wat ze moeten zijn.

Onderwerp is erg leuk, de uitvoering had beter gekunt.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:19

Ik denk dat de kwaliteit ook erg achteruit is gegaan omdat je de foto's bij Mijnalbum hebt geupload, die brengt je kwaliteit altijd een erg stuk omlaag!

*zou hij het niet koud hebben gehad om er zo bij te zitten Clown

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:21

jammer dat ze wat onscherp zijn..
de 2de vind ik vervelende achtergrond hebben..
ben nog wel benieuwd hoe die dat nou doet

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:24

Mooie foto's, zijn waarschijnlijk kwa kwaliteit achteruit gegaan door een uploadprogramma Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:48

Aangezien ik nu helemaal wordt doodgegooid met pbjes over het hoe. Zoek eens op levitation op youtube. Daar zie je een aantal truckjes en kijk dan een keer naar die houten paal. Die staat er niet voor niks Knipoog

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:20

Ik blijf het apart vinden. Capopjekop; vertel het gewoon joh!
Zit er een plaat aan die paal vast waar hij op zit, ofzo? Die paal is idd verdacht ja.

Maargoed. Fototechnisch commentaar. Tja, dat is moeilijk. Je onderwerp is super, maar ik vind je achtergronden storend. Uiteraard kun je hier niets aan doen, maar toch voor UK had ik er heel erg mijn best voor gedaan zoveel mogelijk groen op de achtergrond te krijgen. Lachen
Aangezien hij zelf zo beweert dat hij kan vliegen; had je hem net zo goed even kunnen vragen een kwartslag naar links te zweven. ROFL Had jij een goede achtergrond gehad en was hij hartstikke door de mand gevallen.

Ohja, upload aub ergens anders dan bij Mijnalbum. Vréét kwaliteit. Hartstikke zonde van je foto's!
Laatst bijgewerkt door smeetjoew op 08-10-08 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:23

Eerlijke mening? Nice onderwerp maar je foto's doen me totaal niks. Centralere compo kan bijna niet, slechte kwaliteit.. Blijf er niet lang naar kijken, zelfs niet om het kunstje van die man. En waarom MijnAlbum? Nagelbijten / Gniffelen

Sorry niet UK-waardig naar mijn idee..

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:25

Jammer van de kwaliteit inderdaad.
Ook ik vind de achtergrond wat storend.

Wel tof dat je hem zo tegen kwam!

Volgens mij snap ik ook hoe het werkt.. tsja.. zo kan ik het ook!

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:41

Juul schreef:
Eerlijke mening? Nice onderwerp maar je foto's doen me totaal niks. Centralere compo kan bijna niet, slechte kwaliteit.. Blijf er niet lang naar kijken, zelfs niet om het kunstje van die man. En waarom MijnAlbum? Nagelbijten / Gniffelen

MijnAlbum brengt de kwaliteit altijd achter uit hoor Knipoog

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 08:27

Ik zag net dat het topic weer open was...en zal eens kijken of ik nog wat kan plaatsen via een andere site dan "mijn album".

Hij zat op die plek voor een promotie,erg moeilijke achtergrond en weinig ruimte om hem met een mooie groene achtergrond te fotograferen.
De hoek tov het voorwerp en de achtergrond was verre van ideaal...
Verder naar achter lopen was onmogelijk tenzij natte voeten een optie waren,het kanaal er vrij diep Clown
Ook de belichting was verre van optimaal omdat het dreigte te gaan regenen,maar goed ook dit alles is natuurlijk een uitdaging om te doen.

Persoonlijk had ik liever gehad dat hij voor die geweldige treurwilg had gezeten even verderop met een prachtige nevelige ochtendzon Bloos Tong uitsteken

Hier 2 via photobucket...

Afbeelding

Afbeelding

Tips zijn natuurlijk altijd welkom Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:19

ielsjj_ schreef:
[naam] schreef:

MijnAlbum brengt de kwaliteit altijd achter uit hoor Knipoog

Daarom. Nagelbijten / Gniffelen

TS: Vind ook die van Photobucket geen goede kwaliteit hebben. Zijn bovenal erg donker. 2e wel beter dan de eerste.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 15:36

Juul schreef:
TS: Vind ook die van Photobucket geen goede kwaliteit hebben. Zijn bovenal erg donker. 2e wel beter dan de eerste.

Klopt dat ze erg donker zijn,het was ook erg donker op dat tijdstip.Het was zwaar bewolkt...iemand daar nog tips voor?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 17:52

Ik weet niet wat je instellingen waren, maar anders kun je je een langere sluitertijd nemen. Was die al kort dan kun je de iso omhoog doen. Je kunt ook nog wel wat oplichten met PS.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 21:27

Een langere sluitertijd wordt toch wel moeilijk vanuit de losse hand denk ik...
Ik had hem vanwege deze omstandigheden op automatisch gezet omdat ik normaal gesproken deze omstandigheden altijd vermijd met fotograferen Tong uitsteken

Ik heb de foto al iets opgelicht in PSP...maar denk dat ik er meer uit kan halen in mijn "nog te installeren" CS3

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 18:06

capopjekop schreef:
Ik weet niet wat je instellingen waren, maar anders kun je je een langere sluitertijd nemen. Was die al kort dan kun je de iso omhoog doen. Je kunt ook nog wel wat oplichten met PS.

langere sluitertijd wordt moeijlijk in losse hand en ik denk niet dat ze op dat moment een statief bij haar had.. en ik denk niet dat het wat had uitgemaakt als de sluitertijd langer was.
fotos doen me niet zoveel onderwerp komt niet heelerg naar voren, is niet opvallend genoeg Knipoog te storende elementen en gene mooie kleuren maar jezei zelf al dat het weer + tijdstip niet goed waren
mischien in zwart wit bewerken?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 18:38

_Charlotte_ schreef:
capopjekop schreef:

langere sluitertijd wordt moeijlijk in losse hand en ik denk niet dat ze op dat moment een statief bij haar had.. en ik denk niet dat het wat had uitgemaakt als de sluitertijd langer was.
fotos doen me niet zoveel onderwerp komt niet heelerg naar voren, is niet opvallend genoeg Knipoog te storende elementen en gene mooie kleuren maar jezei zelf al dat het weer + tijdstip niet goed waren
mischien in zwart wit bewerken?

Statief was zeker geen optie vanwege het ontbreken van voldoende voorgrond...zal eens kijken idd voor sepia of z/w,bedankt voor de tip Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:03

Mireille schreef:
Moderatoropmerking:
Ik heb al diverse extreme oneliners verwijderd. Graag onderbouwd fototechnisch commentaar. Over de show van Uri Geller en deze man op de foto's die mee heeft gedaan kun je kletsen op [ENT].

Moderatoropmerking:
Ik heb nog eens een hoop berichten die hier niet horen verwijderd. Het is de bedoeling dat je op UK onderbouwd reageert en dat je commentaar geeft waar de TS echt iets mee kan. Als na deze modopmerking weer blijkt dat dat niet mogelijk is gaat dit topic, jammer maar helaas, op slot. Laat het niet zo ver komen.