[FOTO] Den Haag bij nacht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

[FOTO] Den Haag bij nacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 22:23

Een tijdje geleden ben ik met een vriend van met camera en statief de stad door gelopen om eens wat dingetjes te proberen.. Bij het binnenhof zijn we bijna opgepakt omdat het een te opvallende verschijning was: 2 mensje smet een giga camera en statief die overal foto's van nemen.. WE hebben echt moeten banketstaaf als brugman om de foto's niet te hoeven verwijderen! Dit is het resultaat!!

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.. Alle tips en ideeen zijn welcome! Het was mn eerste keer dus moest het allemaal ter plekke bedenken Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Romyv

Re: [FOTO] Den Haag bij nacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 22:24

Ik zie nu pas dat de foto's door het uploaden wel kwaliteitsverlies hebben Boos!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:35

Jammer dat je er geen HDR foto's van gemaakt hebt.
Haha! Wel een spannend verhaal; ze zagen je als potentieel terrorist... Clown

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:43

Vind het mooie foto's.. Alleen jammer dat foto 3 scheef is en de laatste doet me eigenlijk niet zo heel veel, vind hem wat onscherp ogen.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:47

Foto 1: Op zich een mooie foto, maar dat groenige licht linksboven stoort me wat..
Foto 2: Dat is persoonlijk mijn favoriet, echt een mooie foto!
Foto 3: Ik had liever nog net wat meer lucht boven het gebouw gezien bij deze foto
Foto's 4 en 5 vind ik zelf minder, maar dat is natuurlijk ook weer iets heel anders dan de andere drie foto's Knipoog

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:27

Op foto 1 en 2 vind ik nét wat te weinig te zien, mijn mening Lachen Foto drie is leuk, maar jammer dat hij niet recht is/lijkt, stond je statief wel recht? Foto 4 en 5 vind ik niet echt iets hebben, Foto 5 is de bedoeling leuk, maar er zijn teveel warrige lijnen, er zit geen structuur in voor mijn gevoel. Ook jammer dat je de foto bij een tunnel (?) hebt gemaakt, want er brandt allemaal licht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:13

foto 2 vind ik erg gaaf, maar ik had de nadruk meer op de reflectie gelegd. Die is namelijk errug mooi!

3 is hartstrikke scheef, maar ik vind die halve flares aan de zijkant dan wel weer leuk Haha!

4, vind ik de compositie van de lantaarnpaal nét niet.. had hem iets meer naar links gezet Haha! Verder erg bekend punt voor mij, dus voor mij sowieso wel een leuke foto

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 20:54

bedankt voor alle reacties!!

de punten die jullie aangegeven had ikzelf ook gezien ja.. Had aardige ruzies met mn statief, ben er niet zo handig mee geloof ik hahaha maar oefening baard kunst!! Wil eigelijk de erasmusbrug rotterdam bij zonsondergang ofzo, dan heb je zoveel kleur!! alleen nog even een plekje in mn agenda vinden Knipoog

iemand nog tips!?

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:57

wauw wauw wauw..!!
Gigantisch mooi!
Nummer 3 is echt mijn favoriet
Die straalt zo veel sfeer uit