dit is mijn eerst fotobewerking en ik was benieuwd wat jullie ervan vinden. Tips zijn van harte welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.

en natuurlijk Veel oefenen dan kom je er wel
succes!!
leuk!
vinos schreef:Hey, er heeft er 1 inspiratie van mij gekregen![]()
leuk!
Nog veel oefenen! Dan kom je er wel!
NaNi schreef:Wat is je bedoeling geweest met deze fb? Ik vind 'm niet netjes, en eigenlijk zelfs een beetje griezelig met die ogen en die neus![]()
De afwerking aan de randen van de tweede foto kan in mijn ogen iig veel netter, ziet er nu uit alsof je gewoon gegumd hebt in paint...
Wendyoost schreef:NaNi schreef:Wat is je bedoeling geweest met deze fb? Ik vind 'm niet netjes, en eigenlijk zelfs een beetje griezelig met die ogen en die neus![]()
De afwerking aan de randen van de tweede foto kan in mijn ogen iig veel netter, ziet er nu uit alsof je gewoon gegumd hebt in paint...
het was juist de bedoeling, om er een beetje een schattig pony'tje van te maken. Het was ook de bedoeling dat het niet helemaal klopt.
de tweede foto had ik er eigenlijk alleen opgezet om te laten zien hoe hij er eerst uitzag alleen de achtergrond was heel lelijk dus die heb ik weggehaald
Sodeletuut schreef:Ik vind ze niet super, maar ik keek even in je profiel, teken kun je wel zeg!
twistermahoi schreef:Laatst was er iemand die ook zoiets had, beetje ageaapt
Maar ik vindt hem ook niet goed gelukt.
Probeer de volgende keer een eigen ontwerp te maken dat is veel leuker!!
en wel netjes afwerken heen natuurlijk Veel oefenen dan kom je er wel
succes!!
?
.