Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat je verder moet kijken om - misschien - te zien wat het is. Misschien ook niet, dan werkt 'ie gewoon niet.
Lijkt me niet dat de ts hier iets aan heeft.
Elessar schreef:Moet je per se weten wat het is voordat je de foto kan beoordelen?Lijkt me niet dat de ts hier iets aan heeft.
Ik snap dat de ts er niks aan heeft als ik alleen zeg dat ik niet weet wat het is, maar wist niet dat het juist de bedoeling was dat je niet meteen kon zien wat het was
En anderen misschien ook?
Wel leuk om een keer
Ik doe al een eeuwigheid over deze post, telkens kijk ik weer. Je blijft wel kijken, maar op één of andere manier vind ik het geen positief pakkende foto, sorry. Sjee wat een flutpost, ik weet niks te verzinnen. Eigenlijk voor het eerst met een foto dat ik het niet weet.
Juul schreef:Kun je dan nu wel een 'beoordeling' geven Jukurensha?En anderen misschien ook?
Zegmaar de voorkant van het zadel is dit, en daar is het leer van weggesleten en komt het wat eronder zit erdoor. 't is een oud zadel wat m'n zus ooit op een rommelmarkt heeft gekocht voor toen 25 gulden voor de sier.
Maar hij doet me gewoon niets
Juul schreef:Wieteke het is toch echt 'zwaar beschadigd'.Zegmaar de voorkant van het zadel is dit, en daar is het leer van weggesleten en komt het wat eronder zit erdoor. 't is een oud zadel wat m'n zus ooit op een rommelmarkt heeft gekocht voor toen 25 gulden voor de sier.

Ik ga hem denk ik nog een keer schieten en dan het zadel even én beter in het licht zetten (misschien buiten) én m'n cam goed stilhouden.
Had ook weinig licht en een kortere sluiter, denk dat het daardoor ook komt die onscherpte.