[FOTO] Damage.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Damage.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:16

Ben wel benieuwd naar meningen. Ja

Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Damage.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:24

Dat was ook een beetje de bedoeling.. Lachen Dat je verder moet kijken om - misschien - te zien wat het is. Misschien ook niet, dan werkt 'ie gewoon niet. Haha!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:24

Moet je per se weten wat het is voordat je de foto kan beoordelen? Lachen Lijkt me niet dat de ts hier iets aan heeft.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:26

ja het is een naad van het een of ander, dit maakt het of zich wel interessant. zo kun je er heel lang naar kijken om te weten te komen wat het nou is...

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:27

Mooie foto hoor!
Ik denk dat het van een zadel is of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:28

Ooeehh yeah. Dat was snel! Zadel idd. Dacht al.. op een paardenforum weten ze 't wel.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:31

ik dacht eerst meteen aan een zadel, ik dacht, nee dat kan niet, toch wel dus Knipoog

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:32

Elessar schreef:
Moet je per se weten wat het is voordat je de foto kan beoordelen? Lachen Lijkt me niet dat de ts hier iets aan heeft.

Ik wou graag weten wat het is, omdat ik dan misschien beter een beoordeling kon geven Lachen Ik snap dat de ts er niks aan heeft als ik alleen zeg dat ik niet weet wat het is, maar wist niet dat het juist de bedoeling was dat je niet meteen kon zien wat het was Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:33

Kun je dan nu wel een 'beoordeling' geven Jukurensha? Lachen En anderen misschien ook?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:08

Juul ! Je blijft wel kijken wat het is, maar ook vooral zoekend
naar scherpte. Voor mijn gevoel is dat er ook niet. Ga met
andere Juul mee dat je niet hoeft te weten wat het is, maar
wel jammer dat het ''damage'' niet terugkomt. Wat het ook is,
het ziet er imo niet beschadigd uit? Clown Wel leuk om een keer
wat anders van je te zien. Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:16

Sorry voor mijn niet opbouwende vorige post.

Ik vind het dichtgelopen zwart echt zonde. Daarnaast mis ik (ja alweer, weet niet wat het is met ons) scherpte. De compositie had denk ik ook spannender gekund. Lachen Ik doe al een eeuwigheid over deze post, telkens kijk ik weer. Je blijft wel kijken, maar op één of andere manier vind ik het geen positief pakkende foto, sorry. Sjee wat een flutpost, ik weet niks te verzinnen. Eigenlijk voor het eerst met een foto dat ik het niet weet. Nagelbijten / Gniffelen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:30

Moderatoropmerking:
Ik heb een riedeltje oneliners verwijderd. Als je niet ziet wat het is, probeer dan toch nog een beetje je bericht wat mee te geven. Alleen 'Ik zie het niet hoor...' is niet echt een bericht waar iemand iets aan heeft.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:56

Juul schreef:
Kun je dan nu wel een 'beoordeling' geven Jukurensha? Lachen En anderen misschien ook?

Sorry dat ik nu pas weer reageer.

Tja, qua commentaar moet ik dan toch een beetje mee gaan met de anderen. Ik zoek ook scherpte, en het grote zwarte gedeelte in de foto vind ik niet zo mooi. Dan had ik het liever iets meer naar rechts gezien.
Het witte puntje in de foto stoort me ook een beetje, maar dat heb ik alleen als ik er lang naar kijk...

Nou nu heb je m'n commentaar maar denk niet dat je er echt wat aan hebt Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:41

Scherpte klopt deze keer [naam], hij is net niet helemaal scherp, ook hier niet. Zat in een moeilijke positie, zonder statief, dus komt door beweging denk ik.. Hij is technisch zeker niet briljant, maar vond het zelf wel een uitdaging om hem even hier te posten.

Wieteke het is toch echt 'zwaar beschadigd'. *LOL* Zegmaar de voorkant van het zadel is dit, en daar is het leer van weggesleten en komt het wat eronder zit erdoor. 't is een oud zadel wat m'n zus ooit op een rommelmarkt heeft gekocht voor toen 25 gulden voor de sier. Ja

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:03

Ik vind hem eigenlijk niet zo wat. Scherpte is niet fijn, maar ik vind het ook niet boeiend.
Zag wel wat het was, heb vaak genoeg zo'n zadel in handen gehad Clown Maar hij doet me gewoon niets Lachen

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:55

Juul schreef:
Wieteke het is toch echt 'zwaar beschadigd'. *LOL* Zegmaar de voorkant van het zadel is dit, en daar is het leer van weggesleten en komt het wat eronder zit erdoor. 't is een oud zadel wat m'n zus ooit op een rommelmarkt heeft gekocht voor toen 25 gulden voor de sier. Ja

Als je niet weet dat t n zadel is (ik zag het er niet in eerlijk gezegd..) zie je dus ook niet echt dat het zwaar beschadigd is Knipoog
Niet dat dat er echt toe doet natuurlijk Lachen

Ik heb volgensmij wel vaker foto's van je voorbij zien komen die ik toen wel beter vond dan deze..
Kzoek de hele tijd naar de scherpte, vind m net iets te vaag..
Lichtgrijze in contrast met het zwarte stoort mij dan weer niet, maar toch nee, vind het geen fijne foto om naar te kijken Lachen

Sopper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:15

interesante foto, ik kan er lang naar kijken.
alleen ik heb het idee dat hij niet helemaal scherp is
of zie ik dat fout ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:02

Had ik al gepost Sopper, klopt idd. Ja

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:05

Ik vind hem wel wat hebben.
Aan de ene kant denk ik Lovers

maar aan de andere kant vind ik hem ook weer saaai Nagelbijten / Gniffelen

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:30

Vind hem opzich wel wat hebben! Ja

Aan de ene kant leuk dat je niet kan zien wat het is, maar ik had hem denk ik toch mooier gevonden als er meer van het zadel te zien was geweest.

Scherpte is al gezegd zie ik, hoewel ik dat eigenlijk nieteens heel erg storend vind, past ook wel weer een beetje bij de foto. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:06

Thanks! Ik had hem toch zelf liever wat scherper gehad. Maar helaas. Statief kopen zou geen overbodige luxe zijn. Haha! Ik ga hem denk ik nog een keer schieten en dan het zadel even én beter in het licht zetten (misschien buiten) én m'n cam goed stilhouden. Ja Had ook weinig licht en een kortere sluiter, denk dat het daardoor ook komt die onscherpte.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:22

Ik dacht al wel dat het een zadel was, na even gekeken te hebben. Hij doet mij eigenlijk niets, vooral omdat je niet meteen ziet wat het is, en daar houd ik meestal niet zo van.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:10

ik vind het opzich een mooie foto, maar ook ik zeg: ik krijg het ''get the picture'' gevoel, en ik houdt persoonlijk niet zo van dat gevoel..