....
....
....

....
....
....
Opbouwend commentaar welkom
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Moest eerst wel even goed kijken wat het nou was.. Ik denk regen op het raam met de kleuren van de lucht tijdens een ondergaande zon. (of zo iets
) Scherpte vind ik ook netjes

! Vooral die kleuren zijn erg mooi. Ik heb geen commentaar. Erg nette foto
! 

Toushie schreef:[***]: Hij is hier helemaal niet zo donker hoor
ligt misschien aan joun beelscherm.
mooi en warm van kleur !
Ik vind hem ook niet te donker. Fijne kleuren zo. Scherpte ook goed. Ja, leuke plaat.
Alleen jammer dat je hem zo klein post.. Nouks schreef:Toushie schreef:Nouks: Hij is hier helemaal niet zo donker hoor
ligt misschien aan joun beelscherm.
Euhm...
Nee.
Mijn scherm wordt netjes regelmatig gekalibreerd. Als er één scherm goed is hier op Bokt, dan is het de mijne.
Bekijk 't histogram van de foto eens, zelfs daaruit kun je opmaken dat 'ie ERG donker is.
Komt niet lekker over zo.. Juul schreef:Zo, dat kan je ook wel iets aardiger brengen [***].Komt niet lekker over zo..
Nouks schreef:[naam] schreef:Zo, dat kan je ook wel iets aardiger brengen Nouks.Komt niet lekker over zo..
Kan wezen, maar als dit soort dingen aan MIJN beeldscherm moeten liggen, wordt het wel een héél vreemd verhaal.
Nouks schreef:Ok fine, ik lees het al, ik waag me er ook weer 'ns één enkel keertje aan om commentaar te leveren op een foto van iemand die er niet op zit te wachten... Ik beperk me in de toekomst wel weer gewoon tot de mensen waarvan ik weet dat ze het wél prettig vinden om reacties van me te krijgen.

Relaxte muziek op en lekker turen naar het landschap dat gevuld is met het oranje licht van natriumlampen.