[FOTO] rood met witte stippen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

indymo

[FOTO] rood met witte stippen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 18:05

Gemaakt met Sony Alva 300
lens 75-300 macro/telelens

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3.Afbeelding
4. Afbeelding

Graag zou ik tips willen:)
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 25-09-08 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast -> [Foto] -> [FOTO]

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] rood met witte stippen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:58

Je mag op UK foto's plaatsen van 600x800 pixels...juist om foto's goed te kunnen beoordelen is het slim om dat ook aan te houden. Je hebt ze nu erg klein. Dat maakt beoordelen wat moeilijker.

Foto 1 vind ik niet zo sprekend. Ik kan ook niet zien of hij scherp is vanwege de grootte. Ik mis was contrast, zou hem iets spannender willen zien.

Foto 2 is op zich netjes, het onderwerp is scherp en de achtergrond niet. Maar ik vind de kleuren wat saai en het onderwerp is vrij ver weg.

Heb je foto 3 zó gemaakt of heb je de foto gecropt? Bijgesneden dus? Compositie is erg centraal, zo wordt een foto snel saai om naar te kijken. Hij is wel netjes scherp. En weer vind ik de kleuren iet wat saai. Clown

Foto 4 vind ik de mooiste. Lachen De lichtval vind ik erg mooi. Het onderwerp staat hier niet centraal en dat is juist leuk. Scherpte is volgens mij ook netjes.

Op zich niet slecht hoor!! Gewoon lekker blijven oefenen met fotograferen vanuit allerlei hoeken en ga wat met de kleuren spelen. Maak het wat helderder en sprekender. Zorg dat je niet tegen de zon in fotografeert en dat je (als je ze plaatst) scherpe foto's plaatst.

Succes ermee! *LOL*

indymo

Re: [FOTO] rood met witte stippen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 16:53

Ik zal ze zometeen groter maken;)

Foto 3 heb ik zo gemaakt,,, overal is niks aan bewerkt