Ach, wat een mooi paard...... alleen: HIJ IS NOG NIET AF!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Spirit schreef:Misschien is het wel een scheve bles, een bles loopt niet per se vanuit het midden van het voorhoofd over het midden van de neusrug.![]()
Daarbij was het denk ik de bedoeling dat de neusrug nog duidelijker aangegeven werd bij het inkleuren van het hoofd (dmv schaduwen etc.).
Spirit schreef:Misschien is het wel een scheve bles, een bles loopt niet per se vanuit het midden van het voorhoofd over het midden van de neusrug.![]()
Daarbij was het denk ik de bedoeling dat de neusrug nog duidelijker aangegeven werd bij het inkleuren van het hoofd (dmv schaduwen etc.).
ik weet ook wel dat een bles scheef kan lopen
Spirit schreef:Alweer uit mijn blote koppie... die neus was eigenlijk van De Bruin (goed ernaar gekeken!)Heb je dit uit je hoofd getekend of nagetekend van een foto?
.

Klijntjuh schreef:klaar? of wil je nog tips

.
arans schreef:Ik vind je stijl eigelijk wel leukDANK JE WEL!
![]()
Is dit je 2 tekening, want mijn 2 tekeing was veel slechter.
Maar tips:
De nek aanzet klopt niet helemaal, probeer dit meer uit te werken.
Het hoofdstel klopt ook niet helemaal, heb je ditexpres gedaan? En omdet dat neusriem nu zo laaag hangt, lijkt het alsof zijn neus heel lang is. EIGENLIJK WEL, WANT ZO VINDT IK HET JUIST MAKKELIJK OM HOOFDSTELLEN TE TEKENEN, OOK AL WAS HET IN HET BEGIN EEN BEETJE LASTIG OM TE DOEN
Heb je nog oefen foto's nodig?BEDANKT VOOR HET AANBOD... MAAR NEE, DANK JE WEL!