[FOTO] LisaLuna Zelfportret.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLuna

[FOTO] LisaLuna Zelfportret.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 15:30

Hallo,

Ik zou wel eens willen weten wat jullie van mijn 'zelfportretten' vinden! Lachen

De 1ste foto;
Afbeelding
* Mijn Mening;
- Eerlijk gezegt vind ik hem wel geslaagd vind het alleen jammer dat die pluk rechts dat daar geen haar hangt.
- Ik vind mijn oog er mooi tussenuit komen Lachen

De 2de foto; (expres heel donker)
Afbeelding
* Mijn Mening;
- Je ziet heel weinig maar dat vind ik dan ook wel weer het mooie eraan! Lachen

& wat vinden jullie?

LadyElmira

Re: [FOTO] LisaLuna Zelfportret.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:33

Ik wou zeggen ik vind dit niet UK waardig maar ik zie dat je het op CB hebt geplaatst, dat is in ieder geval een goeie stap want ik vind de foto's helaas niets hebben. Foto 1 is een leuk idee met je haar en je bril, maar het jammere is die hand. Deze is zo gefotograveerd dat hij niet elegant of mooi op de foto staat..het is gewoon..een hand.

Foto twee is helemaal niet leuk omdat je zo weinig ziet zoals jij zegt, want je ziet werkelijk niets..het idee is nogmaals leuk maar je werkt het niet uit zoals je in je gedachte had. Ik zie wat plukken haar..verder niets. Kortom, had vanalles kunnen wezen.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:42

Hey Lis! Lachen
Foto 1. Dit vind ik een hele mooie foto. Je oog springt er net uit. Alleen jammer dat er rechts geen haar meer is, maar dat zei je zelf al. Lachen Voor de rest vind ik dat plukje voor je oog een beetje storend. En wat LadyElmira ookal zei, je hand staat er maar gewoontjes op.

Foto 2. Om eerlijk te zijn, vind ik deze foto niets hebben. Ik hou ook van donkere foto's, maar je had misschien een klein sfeer lichtje moeten gebruiken, zodat we je toch kunnen zien. Want nu zien we jou amper. Het weinige licht dat er is had overigens mooier geweest als het op je gezicht zou schijnen inplaats van op je haar.

Dikke kus van mij!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:44

Die eerste foto vind ik erg leuk! Lachen
Door de bril zie je de mascara erg goed. Alleen ik vind het haar een beetje storend.
De tweede foto vind ik erg lelijk. Dat komt denk ik door het donkere en het onduidelijke wat er in de foto zit.

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:22

Vind bij de eerste de hand er wat raar bij hangen,

de 2e vind ik niks,gewoon te donker,niks creatiefs aan imo Lachen

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:17

Ten eerste, ik vind jou een erg leuk meisje om te zien en ook een hele hippe bril. Lachen

De eerste foto vind ik best leuk, het haar vind ik soms wat storend maar je blijft er wel naar kijken.

Tweede vind ik niets, gewoon onduidelijk, je ziet je gezicht niet enzovoort. Lachen

Ik hoop meer van je te zien, maar dan gewoon op een hele neutrale manier Lachen Gewoon, mooi natuur, leuk protretje waar je meer van jou ziet. Lachen

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 19:56

Bedankt iedereen voor de reacties.
Jullie hebben wel gelijk over de 2de foto!

En dankjewel Lydia Bloos.