Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Prachtige werkjes komen hier voorbij zeg! Echt mooi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Kiimm_! Hopelijk verloopt alles goed, zonder veel kwaaltjes?
Kiimm_ schreef:JPitty schreef:Prachtige werkjes komen hier voorbij zeg! Echt mooi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Kiimm_! Hopelijk verloopt alles goed, zonder veel kwaaltjes?
Eerste trimester volledige dagen misselijk geweest en heel erg moe maar dat is nu gelukkig voorbij. Ondanks bekkenproblemen blijf ik lekker bezig en voel ik me goed, hopelijk blijft dat zoNu nog dingen verzinnen om zelf te maken voor onze zoon
EedihcrO schreef:Voor een kleine vind ik zelf deze enorm leuk om te haken: https://www.wolplein.nl/artikel/22654/f ... ket-1.html
Kleuren kun je zelf uitzoeken uiteraard. Ik heb er 3 gemaakt inmiddels. En alle 3 zijn ze veel gebruikt.
Overigens heb ik niet het pakket gekocht, maar alleen het patroon gebruikt en zelf garen erbij gehaald.
Kiimm_ schreef:EedihcrO schreef:Voor een kleine vind ik zelf deze enorm leuk om te haken: https://www.wolplein.nl/artikel/22654/f ... ket-1.html
Kleuren kun je zelf uitzoeken uiteraard. Ik heb er 3 gemaakt inmiddels. En alle 3 zijn ze veel gebruikt.
Overigens heb ik niet het pakket gekocht, maar alleen het patroon gebruikt en zelf garen erbij gehaald.
Ohh, deze is geweldig jaNaar zulke dingen ben ik dus op zoek, niet de standaard dingen
Ik maak wel een dekentje en cape maar verder wil ik 'bijzondere' dingen maken haha
ynskek schreef:Zijn er hier ook mensen die graag met fijner garen werken?
Ik merk dat ik zelf eigenlijk toch wel meer van de garen ben waar ik naald 4,5 of groter voor kan gebruiken...
ynskek schreef:jenne schreef:Ik haak graag met dun garen.
Maar dan het liefst nog wat kleiner dan een 3,5mm op micro niveau met naai garen.
Deze is ongetwijnt dus zou je bijna nog kunnen splitsenal denk ik dat dat nog een enorme berg werk opleverd
ynskek schreef:Ik heb nu perongeluk dus een bol met dunner garen meebesteld via Ice Yarns... is 250 gram een 1000 meter. 50% katoen, 50% acryl
[ [url=m/EYA9Kt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Proef stukje gehaakt maar met een 4 mm wordt t niet meer mooi dus ik zou echt 3,5 moeten gebruiken
Mocht iemand anders er wel mee uit de voeten kunnen laat maar weten