Voor deze week helaas gewoon een telefoon foto. Heb mijn camera alweer niet in handen gehad
deze foto is wel vandaag gemaakt dus vandaar dat ik hem inlever. Beter iets dan niets. Ik weet dat het kwa kwaliteit een 0 foto is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deze foto is wel vandaag gemaakt dus vandaar dat ik hem inlever. Beter iets dan niets. Ik weet dat het kwa kwaliteit een 0 foto is.

helaas ook fotografen waar ik zo graag de foto's van zag verschijnen elke week!

GerdjeHoran schreef:wat jammer om van zoveel mensen te horen dat ze er mee stoppen...helaas ook fotografen waar ik zo graag de foto's van zag verschijnen elke week!
Ik kan anders mijn camera ook zomaar maanden laten liggen, dat is zonde.
IsaCalixa schreef:GerdjeHoran schreef:wat jammer om van zoveel mensen te horen dat ze er mee stoppen...helaas ook fotografen waar ik zo graag de foto's van zag verschijnen elke week!
Mee eens![]()
Door dit topic voelt het soms misschien wel als 'moeten', maar je kunt het ook wel zien als een stok achter de deurIk kan anders mijn camera ook zomaar maanden laten liggen, dat is zonde.
Daarom ben ik er ook gewoon weer bij
Tivara schreef:Week #53
Ik krijg mijn foto niet als image, is er iemand die hem voor mij kan plaatsen? Of ligt het aan de afbeelding en niet aan mijn laptop/internet
http://kikispanjers.weebly.com/uploads/2/6/8/2/26827732/7342563_orig.jpg
En de beste wensen allemaal natuurlijk!
Marina en Irene, super bedankt voor jullie inzet!

Foto's gemaakt bij bokker SindyKaya 
Lightparadise by winniefotografie, on Flickr 
Bellatrix schreef:Wow Geralda!!
Heel mooi gemaakt!!!
Hoe heb je dat gedaan?
en toen dacht ik laat ik eens iets met 2 fietslampjes proberen en een langere sluitertijd
Dus camera op een statiefje gezet, licht uit in mijn kamer, timer aan en ik met die lampjes zwaaien 

Mooie zachte foto, al mist ie voor mijn gevoel wel wat contrast. Het hondje valt een beetje weg voor het zand, qua kleur. Verder had ik hem van een ietswat lager standpunt genomen.
Niets op aan te merken.
Prachtig scherp, mooie kleuren en je ziet ook echt dattie de lucht in schiet. Geweldig!
En de achtergrond is wat storend. Maar toch knap gedaan gezien het een momentopname is, in een (waarschijnlijk vol met storende objecten) binnenbak 

Verder wel jammer dat de foto niet scherp is.
Heel tof. Ben stiekem wel jaloers
Maar ook echt goed uitgewerkt. Het licht komt heel mooi van de zijkant, waardoor er aan de andere kant van zijn gezicht wat schaduwen vallen. Geeft een tof effect!
Knap gedaan!
Mooi zo met die bomen en de sneeuw. Ik denk dat ik hem zelfs mooier had gevonden zonder hondjes. 

Ik vind de hond wel wat donker bij zijn koppie, had dit zelf denk ik nog wat meer opgelicht. En volgens mij, zijn zijn ogen niet scherp.
Mooi scherp geworden! Verder niets aan toe te voegen.
Maar deze is best geslaagd!
Blijft leuk om te zien! Niets op aan te merken.
Echter had ik hem eerder recht van voren genomen; en dan echt de kat geprobeerd scherp te krijgen. Nu lijkt die onscherp.
Mooi scherp op de oogjes en mooie blik van de hond.
Jammer alleen dat de moeder een beetje gek kijkt
Verder zou ik er de volgende keer wel op letten dat de benen van het paard wat voordeliger zijn uitgesneden, nu lijkt het slechts een romp te zijn (probeer nooit op plekken af te snijden waar het been beweegt, houd ik zelf altijd in gedachten. Dus ellebogen, knieen, romp
).
En heeft nog best wat tijd van mijn nachtrust gekost hahaha. Maar ik hoop dat iedereen er wat mee kan! En sorry mocht het soms gemeen overkomen, alleen maar bedoeld om mensen te helpen
En zal inderdaad door de ruis komen, iso stond vrij hoog. Het was ook een geimproviseerde 'studio'. Matras met een fleecedeken voor de achtergrond, natuurlijk licht en reflectiescherm. Maar t was al vrij laat in de middag dus nog weinig licht over