Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ijslandfan schreef:[ [url=m/zfiSLk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik doe een poging om kattenmandjes te haken voor de stg waar ik voor op de dierenambu rij.
Deze is met dubbele draad gehaakt als try out. Nu bezig met de 1ste echte versie met super dik garen (vd action). Resultaat volgt later
BloemBloem schreef:ijslandfan schreef:[ [url=m/zfiSLk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik doe een poging om kattenmandjes te haken voor de stg waar ik voor op de dierenambu rij.
Deze is met dubbele draad gehaakt als try out. Nu bezig met de 1ste echte versie met super dik garen (vd action). Resultaat volgt later
Wat een leuke! Is daar een patroon van
JPitty schreef:Nou heb ik even een vraag. Ik zie hier regelmatig mensen pixel-haken, komen prachtige dekens/ kleedjes voorbij. Dat pixel-haken heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar zou het graag willen leren. Dus ik vraag me af: hoe werkt dat pixel-haken, waar begin je (met een ketting van lossen denk ik, maar hoeveel)?, Maar ook: welke steek gebruik je, en hoe doe je dat met "pixels" in verschillende kleuren? Enzovoorts, enzovoorts. Kortom, een kleine introductie of tutorial zou leuk zijn. Helaas word ik via Google nog niet veel wijzer. Is er iemand die mij een bepaalde site of bepaald Youtube-filmpjes kan aanraden hiervoor? Liefst wel in het Nederlands omdat het voor mij iets totaal nieuws is. Kan iemand mij op weg helpen hiermee?