Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Devica schreef:mooi woord
k ga goed na denken

die ik hier niet zal plaatsen, maar ze staan in mijn onderschrift 

Hilde_q schreef:Gefeliciteerd je had het ook echt verdiend! Ik ga zo weer verzinnen!!

_LoutJ_ schreef:Mischien is het handig om is een nieuw topic te maken met een nieuw woord?
Of moet je nog een gedicht maken met het woord; HERINNERING

dat maakt het gedicht wat meer als een geheel 
het is jammer dat het zo kortaf is geschreven, zoals: “Als iets wil weten, heb je pech” ik vind deze zin erg kortaf en dat irriteert mij
je gebruikt gedwongen rijm, dat is ook een beetje jammer. Ik denk dat je leuke gedichtjes kunt schrijven, maar probeer er iets meer gevoel in te leggen
doe bijv. om de zin rijm, dan valt het minder op en is het minder snel gedwongen rijm 
probeer het gedichtje wat losser te schrijven. Probeer niet teveel te letten op de rijm, want hierin maak je het te dwingend 
jammer, dat je de laatste twee zinnen beide op ‘bij’ eindigt, dat stoort een beetje. Verder zijn de alinea’s een beetje ongelijk. Verder is het jammer dat je overal punten en komma’s hebt, omdat je bij bijv.
in zo’n geval zou ik de volgende keer gewoon niet gebruik maken van punten en komma’s 
zal ik dus ook niet op letten
vooral het einde van het gedicht spreekt mij aan. Het is nog even lekker pakkend. De rest van het gedicht vind ik wat zwak, omdat alles steeds in de herhaling valt. Vb. Vanaf hoe het begon in het begin

Verder vind ik het jammer dat het gedicht niet nog een strofe had
maar goed, dat was een keuze die je gemaakt hebt
verder mis ik misschien een titel, maar die heb ik nog bij niemand gezien, verder geen op of aanmerkingen hij is mooi eng gevoelig geschreven
alleen de laatste zin is erg pakkend, maar dan si eht eigenlij kal te laat
probeer je tekst wel in schrijftaal en niet in spreektaal te houden:
jammer dat je overal punten achter moet zetten, dat kapt het een beetje af
daarnaast laat je de regelmaat vallen, wanneer je ineens in strofe 2 gebruik maakt van een komma, waarop je de regel daarop ook nog eens begint met een hoofdletter
zoals ik al zij het onderwerp is creatief en zeker mee doorgaan, alleen hij is nog niet zo pakkend