Ik wilde zelf ook graag een tuinbroek zodat ik er ééntje op kan plakken maar ik heb nog weinig geluk met er eentje (tweedehands) vinden die ik pas. Trouwens nog wel een voordeel van zo'n strijkembleem tegenover een tuinbroek met borduursel, ook mensen met lastige maten (zoals ik dus
) kunnen de tuinroek gebruiken. Toch anders als je allemaal pasvormen moet gaan doen.Ik krijg binnenkort een voorbeeldje, net als de kauw van jou patch, dus die ga ik natuurlijk laten zien als ik hem heb!
Er is een pakketje kwijtgeraakt bij PostNL en ik was benieuwd of ze het zouden vinden (dit is me nog nooit overkomen, normaal gaat het heel goed):

Dus ik heb maar een nieuwe opgestuurd
En het borduursel van de Hip Hop petjes is bijna helemaal goed! De ketting is nog niet zichtbaar genoeg, dus dat gaan ze aanpassen. Verder ben ik helemaal blij.
Dit is trouwens een voorbeeldje op een proeflapje en dus niet helemaal recht/gecentreerd, maar je krijgt wel een idee.

Bv met je tekeningetjes o.a. en dat je dan kan aanvinken wat je gezien hebt.

Ik vind het altijd zo leuk om te zien waar het spul terecht komt!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik normaal niet zo bezig ben met concurrentie, mensen kopen denk ik wel wat ze leuk vinden. Er zijn ook een miljoen kaartjes en toch kiezen sommige mensen voor die van mij! 

Ik heb al heel lang 'vink het af' in mijn woordgrap-lijstje staan maar heb er nooit wat mee gedaan. Zouden mensen daar interesse in hebben denk je? Het notitieboekje gaat niet zo heel goed