ElfBeau_067 schreef:Ook al zit ik nog niet zo lang in dit topic zou ik best een nieuwe willen maken. Maar wat zou ik erin moeten zetten?
Ik zou gewoon inspiratie halen uit de openingspost van dit topic

En thanks Jis_!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coco4life schreef:Wat is het verschil tussen die gr van papier? Want ik was daarstraks in een tekenwinkel, en zag papier liggen, van 125 gr en 180. En ik snap dat niet helemaal.
Kaatastrof schreef:ElfBeau_067 schreef:Ook al zit ik nog niet zo lang in dit topic zou ik best een nieuwe willen maken. Maar wat zou ik erin moeten zetten?
Ik zou gewoon inspiratie halen uit de openingspost van dit topicIk wil het ook gerust doen hoor, maar wou het gewoon even navragen
Coco4life schreef:Jou werkplek is netjes!
Bij mij liggen de potloden verspreid over de tafel samen met de gouache, en aquarel. Oh ja, er zitten ook heel wat vlekken van aquarel op de tafel haha.
Mijn tekening wil denk ik ook afgemaakt worden, mr eerst de foto sturen voor de openings post.
ElfBeau_067 schreef:Mooi gemaakt San!Nieuwe werkplek ziet er ook al goed uit!
Signe schreef:Oh.. ik lees nu pas bij en zie dat @Elfbeau ook al lekker bezig isoelewapper ben ik
Zullen we een combi van beiden maken?
Dan delete ik de mijne maar kopieer de tekst even en kan jij aanvullen met je prachtige idee om werk te laten zien van iedereen.