Wat voor witte stift/pen/marker raden jullie aan voor op zwart karton. Voor dat fotoalbum heb ik een witte stift nodig omdat het zwart karton is. Maar zoek eigenlijk een dunne en misschien een wat dikkere. Maar weet niet zo goed wat ik het beste kan halen & waar ik het het best kan halen.
Sjolvir; maar ik zoek witte En dat blijkt nogal lastig. Ben al een beetje wezen neuzen net in wat winkels maar nog geen witte gewone stift gevonden
Keet
Geplaatst: 19-12-17 18:31
Sjolvir. Mis nog een letter in de onderste zin denk ik Hij is wel super tof!
Sjolvir
Geplaatst: 19-12-17 18:34
Dat zijn wite, ze zijn bedoeld om onder andere mee op terractotta te kunnen schrijven, ik heb er krijtbordje permanent mee beletterd. (krijtstift regende er uiteraard af, dta was poging 1), heb mijne ook gewoon bij de Hornbach wet overigens.
letter.. ehh, geen ideee, ben zo stoned als garnaaal was ik gistern ook al, zie niet zoveel, waar welke, kan ik hem er alsnog tussen frommelen, heb er year had ik in eerste instantie ook bijna als yaer geschreven. En bij gues moet ook nog een s bij gefrommeld... wat klopt er nog meer niet, ik zie het namelijk echt niet meer.