Ik volg en lees nog steeds mee
Keep up the good work!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sanneb schreef:nevony, misschien zelf toch weer eens de potloden oppakken dan? Genoeg inspiratie hier toch

Maar ik teken maar om de dag, misschien dat ik daarom al snel wat stiller over kom. Maar ik ben er in elk geval ook nog!
En nog wat extra markers, omdat ik die verleiding niet kon weerstaan
Vanavond nog even betalen, en dan hopen dat het snel binnen is

Zo leuk ook om je schets ernaast te zien. En vind dat je voor zo'n kleine formaat er toch wel echt veel detail in hebt gekregen.
En mooi met dat groene op de achtergrond.
(heel eerlijk, nooit verwacht dat ik het zo lang zou vol houden. 2 jaar geleden ook een poging gedaan en toen was ik het na de 1ste week al zat
)
En nu zit ik er over te denken om misschien toch nog olieverf aan te schaffen, deze challenge is zo niet goed voor mijn portemonnee 

Wat ik gebruik is gewoon acrylverf en ik heb een medium dat ervoor zorgt dat je het beter met water kunt mengen.
). En eerlijk is eerlijk, centjes als student zijn altijd fijn, zeker als je allemaal nieuw materiaal wilt uitproberen. Al wil ik geld eigenlijk niet mee laten beslissen, want ben deze challenge niet om het geld aangegaan en wil ook absoluut niet dat mijn tekeningen daardoor beïnvloed worden, want dat was nou juist de hele reden dat ik het niet meer leuk vond om te tekenen.
), of een selectie?