Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Achtergronden vind ik zelf ook vreselijk moeilijk hoor, het is óf te weinig óf net te veel óf je kliedert dan net teveel over je onderwerp, hopeloos is het. Het voordeel met digitaal werken is dat je dan een tekening in lagen kunt opbouwen. De achtergrond wordt dan een aparte laag waar je naar hartelust kunt kliederen en sponzen totdat je het zo hebt dat het ergens op lijkt zonder dat je je eigenlijke tekening verprutst. Ik vind het toch een uitvinding...
). O ja, nee, ik ben geen held met lijnen trekken, ook dat kan digitaal.

die aanzetten op de lipjes...

maar ik zou ook graag willen weten wat jullie van mijn tekeningen vinden
viel me gewoon op.
Het was iets wat me zelf ook opgevallen was. Details en schaduwplekken op het gezicht is nog iets waar ik flink op moet oefenen. Durfde bij deze niet flink te corrigeren, omdat ik ook nog eens aan pastel potloden moet wennen.
is nog geen 2016

Beter iets dan niets he?

En tijd voor een nieuw wit pengeval ding dan. Ik moet er ook zo een hebben!
Zeker om hem er nog op te laten lijken.

) op A4 met kleurpotlood. De verhoudingen zijn een beetje.... apart als ik het nu zo bekijk. En ja, zijn voorbeen is wel echt krom 
) Bij deze, de join.me is afgelopen. Bedankt iedereen die is komen kijken, ookal was het maar even ^^ 

mooi stijltje. Lekker diepe schaduwen.
)
haha geinig zo die ogen super dicht op elkaar, zeker vaker doen, cartoon paarden tekenen!
En ook leuk dat je verschillende aanzichten hebt getekend. Heel belangrijk als je wil groeien in het tekenen van paarden 

zeker uitwerken!