Dochterlief heeft vandaag een luchtje van playboy bij de action vandaan gekregen voor heer verjaardag. Lekker luchtje en er zit een heel leuk t-shirt bij wat heel geschikt is om te hotfixen. Er staat in witte stippen een afbeelding van het playboy konijn op. Lijkt me leuk om op elke witte stip een crystal steentje te plakken, nu nog zien of dochterlief het daar mee eens is.
Heb zaterdag mijn bestelling binnen gekregen startpakket met nog een paar extra steentjes. Ik dus zondag proberen op een oud shirt. Pak ik op een gegeven moment het bovenstukje vast ofzo. dus nu zijn mijn vingers fijn verbrand -.- Maar binnen kort beginnen aan mijn topje waarvoor ik het apparaat voor heb gekocht En als dat goed lukt en als ik nog genoeg steentjes overheb ga ik denk ik wat paardrijshirtjes met een kroontje behotfix'en
Oeps dat is niet zo'n slimme actie. Ik heb ook al gehad dat ik hem aanzette zonder te kijken wat er voor maat in zat. Niet handig want dan moet hij dus eerst afkoelen.
Ik zou me ook graag willen melden. Het lijkt me super leuk om ook te beginnen met hotfixen maar ik weet niet zo goed hoe en waar ik moet beginnen. Heeft iemand misschien tips?
Bedankt, er komen in ieder geval super leuke creaties voorbij waardoor ik heel veel inspiratie op kan doen en heel erg veel zin krijg om te beginnen!
Ik zou kijken op hotfixonline.nl bij starterspakketten dan heb je vaak alles al wat je nodig hebt! En je kan nog wat meer steentjes erbij bestellen.
Gribeltje
Geplaatst: 29-10-12 22:13
Hoi,
pakket vandaag binnen gekregen. Van hotfixonline... echt super mooie steentjes. Heb al 3 'kleine' patronen gemaakt en gestreken (op de minder goede kleren ) en super goed gelukt!!!
Ga nu een kussen pimpen... Hopelijk komt dat goed !
Alvast bedankt voor alle inpiratie hier op het forum. Super leuke gezien hier ! Proficiat...
Karin_myao michellasteentjes via marktplaats is erg goed steentjes plakken goed en goede snelle service. ook heeft zei de goedkoopste aplicator met 2 standen voor maar 20 euro. geen starters paket raad ik aan daar zitten vaak goedkope steentjes bij en die glimmen minder. ik neem altijd dmc steentjes die verkoopt zei ook.ik heb nog wel mooi zakje voor je te koop ab crystal zitten 1000 in.
wembleyk, het is karin_Mylo haha. Keek er even heel raar tegen aan. Ik heb nu een starterspakket gekocht zonder applicator omdat ik het eerst met strijkijzer ga doen. Schijnt makkelijker te zijn? Daarnaast heb ik nog een zakje met roze steentjes genomen bij hotfixonline.nl Mijn pakketjes is vandaag verzonden dus ben benieuwd wanneer ik het binnenkrijg.
Ik ga ook zeker op marktplaats kijken naar michellasteentjes. Bedankt voor je tip!
had er van hier nu ook al iemand die grote dozen besteld bij iemand van marktplaats? zo ja, hoe bevallen de steentjes? goede kwaliteit? echt de moeite waard? =)
YES dekje is af, alleen ik ben ziek dus kan hem niet uitproberen
Saaams
Geplaatst: 30-10-12 16:18
Ik heb een BR Zenith cap. Ik wil graag steentje voor steentje alles erop zetten met de applicator. Dit kan toch gewoon? Steentje erop en verwarmen met het opzetstukje? Of moet ik er nog echt folie en alles tussen doen?
Ik wil het voor alle zekerheid weten, dat ik het niet fout doe. Zonde van me cap.
Skessa_ Jij bestelt ook op ebay? Doe je dit dan gewoon bij allerlei sellers of heb je een bepaalde seller waar je wel of niet besteld? Ik ben namelijk wel een beetje bang dat als ik het op ebay koop ik dan rommel krijg zeg maar...
Oke bedankt Skessa_. Ik wacht mijn starterspakket af en als het dan goed bevalt ga ik wel meer bestellen. Moet niet te hard van stapel lopen natuurlijk haha.
Skessa_
Geplaatst: 30-10-12 20:04
Jamaar, zo'n starterspakket ben je zo doorheen.
Die 2e link had ik op een trui gemaakt! Kreeg dr van t weekend een compliment over. Ze zei, lijkt wel of je licht geeft! Ze blingen ook echt super mooi!