Wauw, ziet er al onwijs gaaf uit Nerwen! Dat zwart witte heeft zo inderdaad ook wel wat
Dallista
Geplaatst: 09-01-13 21:18
Ja, prachtig al zo met dat zwart! Heeft deze ook twee 'kleuren' op het board, ik zie de lichtere van de twee er op, was het zwart dan op de donkere ondergrond? Dat hebben ze heel vaak bij Paintworks, dat twee kleuren worden aangegeven met die voorbedrukte 'kleuren' ipv een nummer of letter.
Btw ben in Parijs, benieuwd of ik nog ergens tegen PbN aanloop...!
Ja klopt, de donkere ondergrond voor zwart en de lichtgrijze ondergrond voor een hele donkergroen. Wel lekker makkelijk, zo sla je niet zo snel een vakje over
Mijn vriend heeft voor mij gipsen paardjes gekocht om zelf te schilderen. heb zelf een ontwerpje gemaakt en er nummers opgezet om te schilderen is ook erg leuk!
kiki1983
Geplaatst: 10-01-13 04:26
oeps..Zat zo lekker te schilderen dat ik er nu pas achter kom dat het bekant half 4 is!
Net met zeer veel interesse jullie topic bekeken! Wat komen er echte meesterstukken te voorschijn! Super mooi. Dit brengt mij weer aan het denken.... Zou ik het nog eens proberen? Ik ken mezelf en vaak begin ik aan iets en dan halverwege geen tijd of zin meer....
Als ik besluit iets te bestellen zal het een niet al te groot schilderij worden en ene waarbij ik niet hoef te mengen. Als ik jullie begrijp is Schipper dan een aanrader, ook qua verzending. Nu heb ik eens gekeken bij Hobbyhuis en het vierluik met paarden trekt me wel aan. Iemand van jullie die al eens gemaakt? De hondjes vind ik in principe ook leuk alleen daarvan heeft het teckeltje zo'n rare tong Dat stoort me ontzettend...
Ohh steffi wat ie hij leuk geworden. Wel onwijs lief dat je schoonmoeder zo ontroerd was haha, dat doet wel veel goed. Kan me ook voorstellen dat het dan wel weer lastig is je mooi gemaakte schilderijtje weg te geven haha.
Ik heb ook een nieuwe gekocht. Een simpele reeves, gewoon nog even om te oefenen. Heb mezelf beloofd dat ik een Schipper mag halen als ik mn vak gehaald heb ( ben nog al snel afgeleid van mn studie die momenteel wel alle aandacht nodig heeft hahahah )
Kleine luipaardenupdate: Twee kleuren af, 2 kleuren een beetje Goh, ben er al een dikke week mee bezig, volgens mij schilder ik echt tergend langzaam Niet dat dat wat uit maakt verder
Mijn bestelde schilderij bij Paintworks is ook binnen . Wow wat ziet ie er mooi en moeilijk uit. Benieuwd of ik hem krijg zoals op de foto. Maar moet van mezelf eerst verplicht mijn andere schilderij afmaken.......