Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zeeuwtje68 schreef:Nou bokkers erg fijn dat jullie mij hebben geholpen.![]()
ik ga dan maar vor Catania. is dat ook op een site te verkrijgen? omdat ik hier niet echt in de buurt zit, van uberhaubt zo'n winkel.
Zeeuwtje68 schreef:Cyntje schreef:Ik heb er niet eens aan hoeven wennen, nooit gehaakt en ik kan prima uit de voeten met zeemanwol
nu maar hopen dat ze hier bij de zeeman ook wol verkopenen welke maat haaknaald gebruiken jullie ervoor?
beccy schreef:we hebben elkaar al ontmoet ook!!!haffie en tinkie!!!!van dev zomer....euhm misschien in oostburg op het eenhoornplantsoen ...zit volgens mij ook een hobbywinkeltje...
Zeeuwtje68 schreef:Cyntje schreef:Ik heb er niet eens aan hoeven wennen, nooit gehaakt en ik kan prima uit de voeten met zeemanwol
nu maar hopen dat ze hier bij de zeeman ook wol verkopenen welke maat haaknaald gebruiken jullie ervoor?
jilleroo schreef:ik wil deze gaan maken als eerste frutselhttp://www.amigurumis.nl/koosje.html
maar moet even kijken of de handwerkwinkel hier spul heeft of dat ik het online moet bestellen.
weet iemand een goede online winkel om te bestellen ?
Evelijn schreef:Degene maakt de patronen zelf, vandaar dat ze er wat geld voor vraagt. Er zijn genoeg gratis patronen te vinden als je iets anders wil... maar deze patronen hoor je gewoon te bestellen. Het is niet netjes om dat patroon dan maar gewoon door te geven aan iedereen.