Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
B_rOwny schreef:Bedankt voor de tips weer, sorry dat ik af en toe een tijd niet reageer! maar dan ben ik best druk met mijn dochtertje!
Hier een armband die ik heb gemaakt
paxine schreef:Ik heb alweer jullie hulp nodig!
Wie kan en wil mij uitleggen hoe ik een plukje paardenhaar in het onderstaande "dopje" bevestig?
Ik ben er nu al een paar weken mee aan het klooien en het lukt gewoon niet!![]()
Het is al meermalen door de kamer gevlogen dus ik vond het nu tijd worden om hulp in te schakelen![]()
Als je het niet openbaar wilt zetten mag het natuurlijk ook via PB
holly schreef:Haha SS jij maakt het ook spannend![]()
Ik bepaal niet voor een ander wat hij/zij wel of niet verteld.
Wel heb ik in dit topic aangegeven dat ik dood werd gegooid met PB's met de vraag, hoe moet dat etc en dat ik daar geen antwoord op geef.
Ik moet zeggen, de PB's zijn er wel minder op geworden![]()
Paxine het is gewoon proberen, friemelen en frutten totdat je een manier hebt gevonden dat het mooi, goed en erg stevig vast zit.
En zelfs als je een manier hebt gevonden, dan kan het zomaar zijn dat je over een poos er toch niet helemaal tevreden bent en weer wat anders gaat proberen.
Wat een ander doet, wil niet zeggen dat jij het zo ook fijn vind werken en dat Paxine is het mooie aan sieraden maken. Het altijd bezig willen zijn met het creëren van iets moois en het werken aan mooie afwerkingen.
SS morgen is de grote dag toch?
Ben je er al klaar voor? Beetje zenuwwappig?
holly schreef:Nog net op het nippertje. Jippie![]()
Het is absoluut niet flauw bedoelt SS.
In tegenstelling tot de meeste in dit topic is sieraden maken mijn werk.
Tuurlijk kan iedereen een sieraad van paardenhaar maken, maar ik zou het beleg op mijn boterham weg geven als ik iedereen die er naar vraagt uitleg geef.
Maar dat is niet alleen voor mij zo, voor jullie is het eigenlijk precies zo, toch?
B_rOwny schreef:ik vind dat we zelf moeten weten of we wel zeggen of niet hoe je iets maakt. ik vind het altijd wel fijn als ik word geholpen.
Iemand nog een leuke techniek voor mij om uit te proberendat haken hebik geprobeerd, maar snap er maar weinig van, haha
B_rOwny schreef:ik vind dat we zelf moeten weten