Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Dit is het papier wat ik had gekocht ^^ 100% katoen staat erop, en het voelt echt heel fijn aan.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vikawiek schreef:Ja, zijn er mensen die nog niet geweest zijn die een challenge willen verzinnen? Of wil er iemand nog een keer?
Ik heb er niet over na gedacht, en tegen de tijd dat ik iets goeds heb verzonnen is de maand al voorbij waarschijnlijk
Polarize schreef:Dan ga ik vanmiddag eens kijken wat ik heb staan ^^ mijn 2 favoriete om te geven zijn een nieuw dier ontwerpen uit 2 verschillende diersoorten, of "jij bent nu de ai" en een werk maken in de stijl van een zelf gekozen kunstenaar. Al is het ai gedeelte van die challenge meer om het actueel te houden voor wanneer ik m echt aan leerlingen geef
Kaatastrof schreef:Ah wat lastig dat je in een schilderdip zit.. Ik vind je
Batcat wel leuk geworden! Grappig dat we naast een superhond ook een superkat hebben
Tazzey schreef:Jis, BatvatGeniaal bedacht! Hopelijk is deze batcat minder eigenzinnig dan de meeste huis-tuin-en-keuken katten want dan kun je help roepen tot je een ons weegt maar de Batcat blijft lekker zitten waar hij zit.
Tazzey schreef:Haha een dog-o-puss in de stijl van Monet.