Even de laatste 5 pagina's erbij gepakt:
@Jis_: Super leuke sfeer met het vrolijke hermelijntje in de sneeuw
@Ibbel: Erg vrolijk neergezet, een heel kreulenpalet zo!
@Seven: je snelheid is echt onwijs! Ik vind je tijger ook echt prachtig worden. De tekening van je eigen hond is ook heel goed gelukt, knap dat je dat kan.
@Solleke_Noah: De etsen geven een heel gaaf effect, leuk dat je ze in verschillende settings kan herhalen. Je boetseerwerk is ook erg creatief
@kailpooh: Ik vind je stijl echt heel gaaf, op je filmpje ziet alles er mega soepel en makkelijk uit. Teken je uit de losse pols of gebruik je wel voorbeelden?
@_San87_: Je kleurgebruik is weer fenomenaal, de hengst spreekt voor mij rust uit maar toch ook een bepaalde waakzaamheid
@Mkango: je abstracte tekeningen vind ik juist heel erg gaaf, als dat nog ergens kriebelt zou ik dat zeker nog eens oppakken. De tekeningen van de racepaarden vind ik ook erg gaaf neergezet, de snelheid spat van m’n scherm
@Janouk: Ik vind je kerkuil heel geslaagd! Mooi kleurgebruik, heel natuurlijk.
@Selina: De uil zelf is prachtig, maar je achtergrond is ook steengoed. De kat beloofd al veel goeds
@Ayasha: de “rooie” is echt goed gelukt, het is in ieder geval zeker een rooie! Goed dat je hebt doorgezet ondanks je onzeker was over de gekozen foto
@Tallie1979: Hele gave sfeer heb je weten te creëren met aquarel
@vikawiek: ik herken ‘m meteen! Leuk om dit in de vorm van je eigen paard te maken, erg geslaagd