Fijn zoveel te kunnen lezen en toch denk ik: meer, méér...
Anoniem
Geplaatst: 20-07-20 13:02
Dan loopt Jeff weg en laat Sam en mij achter.
"Wat een mafkees!" zegt Sam, zodra Jeff buiten gehoor afstand is.
"Is hij je vriend ofzo?"
"Nou dat is ook een ingewikkeld verhaal", zeg ik, terwijl ik dit voor de derde keer, eigenlijk bijna niet meer, tegen hem durf te zeggen...
Gelukkig kijkt Sam mij begripvol aan, net alsof hij begrijpt dat het voor mij lastig is, uit te leggen wat er nu precies speelt.
Ergens zijn mijn gevoelens voor Jeff nog niet over en toch heb ik wel het gevoel dat het afgesloten is tussen ons...
"Die jongen zegt dat ik met mijn poten van jou af moet blijven, omdat jij zijn meisje bent." "Het lijkt mij geen prettige gast, maar dat moet je zelf weten." Dan verdwijnt Sam zijn tent in en blijf ik een beetje besluiteloos achter..
Ik krijg het gevoel, dat de BBQ vanavond niet meer, ook voor mij bestemd is..
Het was juist zo leuk met Sam en nu voelt het, alsof ook dit, in het water valt..
Ik besluit maar weer gewoon op mijn banaan te gaan. Het is heerlijk weer, de mensen zijn vrolijk en ik laat mijn stemming nu niet bederven! Hoe fijn is het, dat mijn ouders en broer weer veilig zijn!
Eenmaal op de banaan zie ik overal vrolijke mensen rondlopen. Ook zie ik Vera. Nu loopt zij alleen. Aan haar houding is te zien dat zij zich niet zo vrolijk voelt. Zij is waarschijnlijk nog steeds verliefd op Jeff en kijk nou wat er van haar terecht gekomen is. Ergens heb ik het wel met haar te doen.
Als ik haar advies zou geven zou ik zeggen, blijf weg van deze gast, hij houdt niet echt oprecht van jou! Maar had ik dit advies niet ook beter aan mijzelf kunnen geven?
Als ik terug denk aan het gevaar dat Jeff voor mij gelopen heeft, zou ik zeggen dat hij wel van mij moest houden. En wat van alle tranen die hij voor mij gelaten heeft?
Misschien moet ik eens met Vera gaan praten..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-07-20 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 20-07-20 13:03
Jis_ schreef:
Arme Sam, enge Jeff op zijn dak zonder het verhaal ook maar te kennen ook....hoop dat hij professioneel vechtsporter is...ja toch TS?
Jaaa goed idee!!
Anoniem
Geplaatst: 20-07-20 13:32
Ik besluit snel van mijn banaan te springen, zodat ik haar nog kan inhalen. Omdat ik de banaan niet kwijt wil, besluit ik deze vast te binden aan de kade. Zodra ik weg loop, zie ik dat Sam en Geert ook kijken waar ik naartoe ga.
Snel ren ik richting Vera. In de verte ziet Vera dat ik eraan kom en ze vertraagd haar pas. Van dichtbij kan ik goed zien, hoe het litteken haar gezicht beschadigd heeft. Het litteken loopt dwars over haar wang richting haar mond, waardoor haar lippen niet meer evenredig zijn.
Al zou je het litteken weg denken dan zie je echt een knappe meid. Zo, zonde.. "Wat kom je doen?" vraagt Vera. Ze praat erg zacht, dus moet ik mijn best doen, haar te verstaan.
"Ik kom vragen wat jij precies van Jeff bent." vraag ik.
"O, dus jij was het ook op Hyves", zegt Vera
Ik laat een stilte vallen en besluit maar toe te geven, dat dit klopt. Zo, achterlijk is die Vera dus niet.
"Wat ik al zei, ik ben de ex van Jeff," Vera kijkt mij vastbesloten aan.
"Maar waarom ben je hier dan?" vraag ik.
"Jeff en ik zijn gewoon nog vrienden.""Hij heeft beloofd mijn gezicht te helpen zodra hij genoeg geld heeft, nu wil hij dit in Italië gaan doen. "
"Oké," zeg ik "dus Jeff gaat hier weer verder in niet legale zaakjes."
"Ja, jij hebt het uitgemaakt!", zegt Vera.
"Voor jou wilde hij wel stoppen hoor, maar hij heeft beloofd mij nooit te laten vallen!"
"Oké," besluit ik "Bedankt voor je info en veel plezier samen met Jeff!"
Dan loop ik weg en hoor ik Vera nog roepen :"Je moet niet zo jaloers doen!" hij wil niks met mij, hij houdt alleen van jou!"
Anoniem
Geplaatst: 20-07-20 13:41
Poekkie schreef:
Mer1980 schreef:
TS; hou die baby binnen ik moet weten hoe dit afloopt!
Hoe nomineer je voor het 'quotes van de maand' topic? Via tem?
Deze is wel geniaal ja
Evelyne79
Geplaatst: 20-07-20 14:16
Talietjuh schreef:
Mer1980 schreef:
TS; hou die baby binnen ik moet weten hoe dit afloopt!
Deze is wel geniaal ja
Ze zeggen altijd dat er nog nooit eentje is blijven zitten, ach eens moet de eerste zijn toch?
Oh hij/zij hoeft ook niet te blijven zitten hoor, maar eerst het verhaal af
Anoniem
Geplaatst: 20-07-20 14:46
Nu maar hopen voor Vera, dat ze hier geen Italiaanse dokter Bibber treft... bedenk ik mij.
Ik schaam mij direct, om mijn klein beetje valse woordgrap..
Ergens heb ik gelijk al een stuk minder medelijden met haar. Zo te zien weet ze haar weg wel te vinden met de situatie.
Van Jeff vind ik het een beetje slap, eerst maakt hij het uit omdat ze vreemd gaat, later blijft hij aan haar plakken en duikt hij nogmaals met haar het bed in, terwijl hij weet, dat zij nog wel gevoelens heeft, voor hem.
En dan die rare Miranda... nou zo'n goede smaak heeft Jeff dus niet.
Wat mij opvalt is dat ik best wat leuke jongens getroffen heb, deze zomer. In de supermarkt had ik best veel sjans en nu ook tijdens deze trip met Jeff.
Oké, die Joshua was het ook niet helemaal, iets te outgoing voor mij en toch was het een spetter om te zien! En wat dacht je van Sam? Daar kreeg ik toch ook wel kriebels van in mijn buik. Toch voelen die kriebels bij hun maar van korte duur ofzo..
Bij Jeff voelt het anders.. Waarom zou ik nog aan Jeff blijven hangen? Mijn ouders worden woest als ze horen dat ik nog met hem ben, en wat dacht je Robert en mijn vriendinnen? ..
Waarom is het dan toch zo lastig hem helemaal uit mijn hoofd te krijgen..
Terug bij de tent vraagt Sam of ik er ook bij kom zitten. Gelukkig ben ik dus toch nog wel welkom. Ik krijg een vlees-spies aangerijkt en Geert vraagt of ik ook wat wil drinken. Het enige wat ik aan alcohol lus, dat ze hebben is witte wijn, dus besluit ik om die te vragen.
Het is gezellig. De jongens vertellen honderduit over hun belevenissen deze vakantie."Hoe zit het nou precies, met jou en die gozer?" vraagt Sam.
"Nou Jeff en ik waren samen, maar hij komt te veel uit een ander milieu." besluit ik eerlijk te zeggen.
"Maar waarom kap je dan niet met hem? " vraagt Sam. ", Ja, dat is juist gebeurd," zeg ik "Daarom ben ik hier alleen."
"O, en nu ga je helemaal alleen naar huis?" vraagt Sam.
"Ja, dat is de bedoeling van wel, zeg ik" en dan vervolg ik: "toch heb ik nog ergens mijn twijfels.."
"Dat dacht ik al.." zegt Sam.
Volgens mij ben je nog steeds verliefd op die gozer...
sanowa
Geplaatst: 20-07-20 15:07
Fijn dat je zoveel plaats vandaag!! Hoop ik als enige dat ze toch weer bij Jeff komt?
Poekkie
Geplaatst: 20-07-20 15:17
sanowa schreef:
Fijn dat je zoveel plaats vandaag!! Hoop ik als enige dat ze toch weer bij Jeff komt?
jij hoopt op nog veeeeel meer avonturen ipv een (veel te vroeg) happy end
Vooral doorschrijven TS! Leest leuk!
veranadautje
Geplaatst: 20-07-20 15:18
Bedankt voor de stukken die er vandaag al op staan. Leest zo lekker weg.
Anoniem
Geplaatst: 20-07-20 15:22
Bedankt en graag gedaan! Ik zit er lekker in
Die nacht besluit ik maar even heel goed na te denken. Ben ik nog verliefd op Jeff en zo ja, wat moet ik daarmee doen?
Hij zegt dan wel, dat hij stopt met de illegale zaken en hij geeft mij zeker wel het gevoel dat ik belangrijk voor hem ben. Toch krijg ik soms een raar gevoel van hem.
Nu alleen al dat Vera direct over gekomen is, het weglopen van Jeff, steeds midden in discussie en nu weer gelijk voor de foute weg kiezen... Met zo iemand valt toch niks op te bouwen?
Jeff zou nog in het huis zijn, heeft hij gezegd. Ook heeft hij mij de mogelijkheid gegeven, weer terug te keren naar hem.
De volgende dag besluit ik toch maar weer naar het huis van Wouter te gaan. Ik klop op de deur en tot mijn irritatie doet Vera open. "Jeff doet nu boodschappen," zegt Vera.
"Ik neem aan, dat je toch ook met hem wilt praten, zegt ze."
In de tuin staan lege glazen en ook zie ik overal sigarettenpeuken. Ook zie ik kledingstukken bij het zwembad liggen. Blijkbaar hebben Jeff en zij flink huisgehouden samen. "Slapen jullie weer samen?" vraag ik.
Vera kijkt mij geheimzinnig aan.
Dan komt Jeff binnen.
Ik loop naar hem toe en zeg "Slapen jullie weer samen?" Jeff kijkt mij een beetje schaapachtig aan..
"Streep, jij hebt het uitgemaakt hé! "
"O, en waarom zeg je dan tegen Sam dat hij van mij af moet blijven?", zeg ik
"Dat moet hij ook," zegt Jeff en hij barst in lachen uit.
"Vera zei al dat je nogal jaloers bent, hahaha."
"Kom hier Streep, dan krijg jij je ring weer terug en schop ik Vera het bed weer uit."
Ik voel de tranen in mijn ogen branden...
veranadautje
Geplaatst: 20-07-20 15:29
Talietjuh schreef:
"Kom hier Streep, dan krijg jij je ring weer terug en schop ik Vera het bed weer uit."
Ik voel de tranen in mijn ogen branden...
Ik mag toch hopen dat niemand in het echte leven hier in zou trappen.
Ja maar zo werkt het natuurlijk niet! Is ze zo makkelijk vervangbaar? Hij had van mij kunnen barsten. Dat is spelen met iemands gevoelens.
Anoniem
Geplaatst: 20-07-20 15:48
"Grapje Streep!", nee natuurlijk ga ik niet meer met Vera naar bed. Ik hou alleen van jou Streep!"Als je dat nu nog niet door hebt, dan weet ik het ook niet meer." Vera weet dat ook"..
Jeff probeert mijn handen te pakken, maar ik draai mij om. "Jullie maken overal een rommel van!" schreeuw ik.
"Kijk eens naar dit huis!", "Wouter is zo aardig deze beschikbaar te stellen en moet je kijken wat een zooi!" En waarom laat je Vera hier slapen dan? "Waar is een "zogenaamd" logeerbed dan?"
"Gewoon boven hoor.", zegt Jeff en hij loopt naar boven, zodat ik kan zien dat Vera inderdaad een aparte slaapkamer heeft.
"Streep, je wist toch dat ik hoopte dat je terug zou komen, dan ga ik dit toch niet op het spel zetten?"
"Nou, dat grapje van jou net, vond ik niet zo heel erg leuk,"antwoord ik boos, terwijl ik mijn tranen nogmaals wegslik..
"Ja, Streep, hoe denk je dat ik mij voel steeds, door jou? ", je hebt het al 2x uitgemaakt in de paar weken dat we samen zijn!"
"En elke x als je weg bent, zit je weer bij een andere gast" ... "Ik heb ook gevoel hoor!"
Vera is inmiddels ook naar boven gekomen en komt naast Jeff staan. Net alsof zij, zijn oudere zus is, die hem nu even bij staat..
"Nou" zeg ik.. "Ik ga terug naar mijn tent, en hier nog even heel goed over nadenken!"
Dan loop ik naar beneden en hoor ik Jeff zeggen: "Streep, als je nu weer weg gaat, is het van mijn kant ook uit."
Ik schrik van Jeff zijn woorden...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-07-20 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Het is zo spannend en zo goed geschreven. Ik kijk echt elk uur naar nieuwe updates
Anoniem
Geplaatst: 20-07-20 16:09
Dankjullie! Onderweg was ik één stuk verhaal verloren vanwege een error op de browser, gelukkig lukte het gewoon door te schrijven en mij niet af te laten lijden hierdoor! Ook stond de glazenwasser vlak voor verzenden voor de deur en bleef de tekst gelukkig staan wachten, zodat ik niet nog een keer opnieuw moest typen.
pien_2010
Geplaatst: 20-07-20 16:13
Als je tekst kwijt bent, kun je met je cursor terug, dan kipieer je jouw lap tekst en kun je in een nieuw bericht het plaatsen. Dus hele lappen kwijt zijn op Bokt dat kun je zelf oplossen door niet boos de boel weg te klikken, want dan is het weg, maar om even naar de vorige pagina te gaan. Genieten hoor, hartstikke bedankt voor zoveel teksten.
Muztang
Geplaatst: 20-07-20 16:13
Goed bezig het blijft een spannend verhaal om te volgen.