Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuffB schreef:ik heb idd een volgende maand lijst, maar dat is meer voor mijn to do dingen voor de volgende maand. afspraken (en paardenwedstrijden/ evenementen) gaan daar niet allemaal bij passen.
Het plan voor de enveloppen is dat die inclusief hun spaarcentjes de kluis in gaan zodat ik er niet makkelijk bij kan en het er niet uit kan halen. in mijn BJ komt dan een tekening met een nummer (1 t/m 4) en het spaardoel. zo kan ik de enveloppen hergebruiken als een spaardoel gelukt is. moet hrt alleen nog verder uitwerken.
leuk weer marell!
xyzutu2 schreef:Ik vond de ruitjes van de Arc ook een beetje dwingend ogen, dus heb ik zelf maar stipjespapier geArct door het A5 stipjespapier van Atoma te kopen en erin te stoppen. De gaatjes komen gewoon overeen, dus je kunt ze zonder problemen uitwisselen.
Het is even zoeken op de website, maar als je op deze link klikt: https://www.atoma.be/en/paper-refills/4 ... eamy_paper dan kun je als je voor Creamy Paper kiest onder 'Ruling' voor Point kiezen.
Het stomme is dat als je een ander soort A5 papier kiest je de optie voor Point meteen verliest, dus het was voor mij ook even zoeken voor ik nou de juiste vond, want ik raakte hem steeds kwijt als ik per ongeluk de andere soort papier aanvinkte.
Een andere optie is om een bestandje voor stipjespapier te downloaden via Etsy en ze gewoon uit te printen op prettig papier en er met de Arc gaatjesmaker gaatjes in te maken. Dat wordt misschien mijn volgende stap, maar gelukkig is het Atoma papier nog lang niet op.
Pacific schreef:Ik heb, naar aanleiding van dit topic, laatst ook maar een bujo gehaald! Ik ben nu druk bezig met de pagina's invulling te geven. Ik heb al voor zo'n 20 pagina's ideeën gevondenIk probeer hem lekker creatief en mooi in te vullen, maar ik ben zelf niet zo'n meester kunstenaar. De meeste dingen pik ik dus van internet en teken ik na
Maar tot nu toe vind ik het geslaagd en onwijs leuk om te doen! Ik begin met hem gebruiken zodra school weer begint, 4 september dus. Tot dan nog even de tijd om hem op te stellen.
Ik heb van die gekleurde fineliners, maar die bevallen toch niet helemaal.. ze lopen wat uit. Iemand een tip voor (zwarte) fineliners die dat niet doen? Of zou het aan mijn papier liggen? Ik heb wel een 'echte' bujo, maar ik ben niet echt kapot van het papier. Het schijnt wat door. Verder werken de stipjes wel heerlijk
mirthheee schreef:Pacific schreef:Ik heb, naar aanleiding van dit topic, laatst ook maar een bujo gehaald! Ik ben nu druk bezig met de pagina's invulling te geven. Ik heb al voor zo'n 20 pagina's ideeën gevondenIk probeer hem lekker creatief en mooi in te vullen, maar ik ben zelf niet zo'n meester kunstenaar. De meeste dingen pik ik dus van internet en teken ik na
Maar tot nu toe vind ik het geslaagd en onwijs leuk om te doen! Ik begin met hem gebruiken zodra school weer begint, 4 september dus. Tot dan nog even de tijd om hem op te stellen.
Ik heb van die gekleurde fineliners, maar die bevallen toch niet helemaal.. ze lopen wat uit. Iemand een tip voor (zwarte) fineliners die dat niet doen? Of zou het aan mijn papier liggen? Ik heb wel een 'echte' bujo, maar ik ben niet echt kapot van het papier. Het schijnt wat door. Verder werken de stipjes wel heerlijk
Welke pagina's ga je maken?
xpattystagor schreef:Volg! ik heb vandaag een BuJo gekocht (echt met stipjes) en al enthousiast wezen tekenen en schrijven. ik deel m op in maanden en die weer opdelen in weken. ik gebruik hem voor planners voor school, maar ook daily trackers en trackers voor series en boeken