Verwijderen is niet eens nodig: Je kan m ook gewoon uitzetten. Dan is hij niet meer zichtbaar, maar kan je hem ook zo weer aanzetten en dan heb je je laag weer terug. Je werkt met gimp zo te zien? Dan klik je gewoon op het oogje links van je laag en dan staat hij uit.. Verwijderen is denk ik rehtermuisknop en dan zit daar vast wel iets in de trant van 'laag verwijderen', maar dat weet ik niet zeker want ik heb nooit met gimp gewerkt. Maar als weggooien niet nodig is zou ik het niet doen, je kan hem namelijk net zo goed uitzetten en bewaren voor het geval dat je hem later toch nog nodig hebt.
@Ariannee, het klopt wat roordvos zegt Je kan gewoon de laag verwijderen of uitzetten en dan opslaan. Ik herhaal nu alleen wat ze zegt, dus dit is heel onhandig. Maar het klopt dus
Wat vinden jullie hiervan om in te zenden? Ik moet m nog veel verder uitwerken, is nog maar schets van lijntjes, maar t moet een shetlander voorstellen. Ik kan alleen shetjes tekenen. Ik schets uit de vrije hand, zonder referenties, ik ben alweer een tijdje offline met howrse, maar ik ben gewoon wel benieuwd. Ik heb de halve line-art nu af, maar mijn laptop is redelijk oud en valt regelmatig uit, dus ik werk er nu even niet verder aan.