Flux schreef:Uska Respect voor je geduld!! Al die kleine haartjes, pfoe! Ziet er echt zeer realistisch uit. Hoelang ben je bezig geweest? A3 ook nog, man man. Zie graag meer!
Deze was eigenlijk verrassend snel af, haha
Heb er anderhalf uur (incl. schets) over gedaan.
Het wisselt bij mij onwijs hoe lang ik over een tekening doe 
Dan nog een reactierondje, vanaf waar ik de laatste keer gebleven ben
Kashmino:
Mooie stijl idd, met die stipjes!
Rijsa:
Verhouding klopt idd niet helemaal, maar vind het wel mooi hoe je de details aangeeft.
Sunny44:
Van de eerste lijkt de lijn van de nek/onderkaak iets te smal te zijn.
Het overzicht is leuk!
Bij je pastelpaard zijn de ogen goed gelukt! Je zou de high- en lowlights nog duidelijker kunnen neerzetten.
Seven:
Vrolijk plaatje! Mooie koppies zijn 't geworden.
Sanneb:
Goed bezig! Je zou het contrast nog iets omhoog kunnen halen, dan voldoet één laag ook.
Flux:
Origineel idee! Leuk ook dat grijze van het grafiet tegen de kleur in de manen/staart.
Jeika:
Errug leuk met die kleuren en de manier waarop je de kleuren hebt neergezet. Verhoudingen lijken nog niet helemaal te kloppen, maar het stoort niet vind ik.
Seven:
Leuk gedaan! Vrolijke kleurtjes en mooie blik heeft'ie.
Damned:
Errug mooi!
Larissajulia:
Mooi oog! Wat ik erg leuk vind is dat jij een bepaalde stijl hebt om hoofden te tekenen die in elke tekening op dezelfde manier terugkomt.
Maxime_Dokus:
De schaduwen voegen idd veel toe! De verhoudingen kunnen nog iets beter en het lichtpuntje in het oog mag nog wat lichter. Wel goed op weg, dus ga zo door!
Michelette:
Leuke koppies! Je manier van details weergeven vind ik erg mooi. Het onderste vel spreekt mij het meest aan door de Tinker en het veulen.
Elske91:
Leuke hondjes, heel verschillend! Je zou ze nog in kleur kunnen uitwerken, denk dat dat wel goed zou passen.
Selina:
Fineliner is fijn materiaal! Vind je paardje ook erg vrolijk. De verhoudingen kloppen nog niet helemaal.
Jackytje:
Mooi gedaan! Ben benieuwd naar de uitwerkingen.
Seven:
Mooi paardje en leuk dat je de achtergrond door je kleur heen laat komen op bepaalde plekken! Vind die blauwe kleur heel gaaf