Kan iemand mij alsjeblieft helpen ik kom er niet meer uit.....
Haak 4L en sluit tot een ring met een hv - Haak 3L en daarna 12stkj in de ring - Haak 2stkj in elke stkje (24 stkj) sluit met een hv in de 3e l van de vorige rij, haak 3L - Haak 2stkje in elke 2e stkj (36 stkj) sluit met een hv in de 3e l van de vorige rij,
No way dat ik op 36 stokjes kom. Ik moet er 12 extra maken maar het lukt me niet????
@ BloemBloem: heel eenvoudig: 1 stokje, 2 stokjes in volgende steek (een meerdering), 1 stokje in volgende steek, 2 stokjes in volgende steek (weer een meedering) enz. Dan kom je in die derde toer op 36 steken.
Stom ik had het naderhand door, die fout blijf ik maken
Jojoju
Geplaatst: 07-09-13 12:04
bloem bloem... is het nu goed gekomen met je stokjes?
Ik had nooit gedacht dat ik het 'praktische dingen haken' zo leuk vond.. maar na mijn pannelapjes kriebelt het toch wel heel erg om een sprei te haken! Ik vind vooral de 'hexipuffs' leuk, maar dit is breien..... iemand een alternatief voor iets soortgelijks voor haken??
Wat een leuk topic! Jullie maken echt prachtige dingen zeg, super gaaf.
Had dit al vaker voorbij zien komen en het lijkt me ook heel leuk om het eens te proberen. Helaas heb ik nog nooit gehaakt dus ga ik eerst maar eens google'en hoe dat moet maar dan weet ik dit topic iig te vinden voor als het wat beter lukt al
Wow super zeg! ziet er echt heel erg gaaf uit. Ik ben vandaag begonnen tot grote ergernis van mijn moeder die het al wel 100 keer uit gelegd heeft haha.