Ik had eigenlijk vanmiddag willen besteden aan Parijs kaartjes printen met adresjes erop, maar ja... pffft. Stomme PbN obsessie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Ik heb net de witte arabier (van Dallista d'r avatar) besteld op EK Success Brands; €13.04 inclusief verzenden, nu maar hopen dat ze me er niet uit halen bij de douane
Dallista schreef:Ze geven het op het papier aan als het nodig is, met stippellijnen, streepjes e.d. En dan staat er ook uitleg vermeld hoe het moet. En je kan het natuurlijk altijd zelf doen zonder instructie!
Nerwen schreef:Vernissen is trouwens een aanrader, heb net m'n olifanten even goed bekeken en het ziet er fraai uit. Hele mooie glans erover.
Vanillia schreef:Citaat:Ik heb net de witte arabier (van Dallista d'r avatar) besteld op EK Success Brands; €13.04 inclusief verzenden, nu maar hopen dat ze me er niet uit halen bij de douane
Citaat:Gebeurt niet, tot 22 euro is gratis: http://www.postnlpakketten.nl/klantense ... uitenland/
Citaat:Dit is wel wat meer echt schilderen, ook met mengen enzo. Bij de Schippers hoeft dat niet, en daar heb je ook geen dingen als dry brushing enzo.
Nerwen schreef:Wat betreft vernis, wel goed opletten dat je acrylvernis hebt