. Bij de proefblokkades duurde het 2 weken voor de volledige werking intrad maar daarna was ik 8 maanden pijnvrij
. Helaas is er nu geen anesthesioloog die het aandurft vanwege de veranderde anatomie van de nek
. Dus ook ik moet het op medicijnen doen...... En alles op geleide van de pijn. Ik heb wel gemerkt dat stilzitten de klachten bij mij verergeren. Heel soms dóór de pijn heen toch achter de naaimachine of handwerken. Maar het is gewoon waardeloos
.In principe verkopen de hobbywinkels ook dikke breinaalden. Als ze dikke wol verkopen, zou ik dat iig wel verwachten. Als je een hobbywinkel in de buurt heb, zou ik het daar eerst proberen. Via internet kan dan altijd nog.
Bergje: ik had ook 3 "bulging discs" oftewel beginnende hernia's. Die kl*te neuroloog wilde niet luisteren terwijl toch duidelijk op de MRI te zien was dat 1 bulging disc volledig uitgestulpt was
. Uiteindelijk bleek ik dus 4 hernia's te hebben. Bij mij heeft het paardrijden ook een positieve uitwerking. Maar dat komt door de speciale oefeningen onder begeleiding van een fysio. Maartje: dat probleem van "niet kunnen tellen" is herkenbaar. Ik heb dat probleem wel eens bij de fanfare
. Kan ik niet eens tot 4 tellen of zo (afhankelijk van de maat)
Zo, ik ga ook eens kijken of ik wat kan gaan breien. De dikke sokkenwol weer naar beneden gehaald om voor mijn fysio/instructrice ook een paar dikke kousen te breien
. Dan loop je al snel een aantal maten achter....... Klopt helemaal niets meer van. En de dirigent wordt er
. 2 van de 5 naalden zijn gebroken. Ik brei het liefst met die houten naalden en die zijn natuurlijk kwetsbaarder. Ze liggen te hoog voor de hond. Waarschijnlijk is manlief met zijn jas blijven haken (breiwerk ligt op een ziekenhuistafeltje naast de bank). Oh, wat baal ik hiervan. Nou moet ik óf over op mijn ijzeren naalden óf nieuwe houten zien te kopen.......
. Er rijden daar mensen die autistisch zijn, down-syndroom, spastisch, overige fysieke en/of psychische afwijkingen. Daarom zijn er maar weinig ruiters die zelf poetsen (beetje moeilijk in een rolstoel bijvoorbeeld). Ik poets ook nooit zelf, mest de box niet uit, kortom: ik rij alleen maar 
. Kleine hond op schoot bij hem, de herder ligt naast hem op de stoel. Alles in diepe rust........ Ik heb op internet een boom uitgezocht die ik wil hebben, nu nog een tuincentrum die hem verkoopt
Het is ongeveer 80 cm breed.

Ik heb al veel bollen weg kunnen gooien omdat hondlief ze helemaal uit had geplozen... En zie dat maar eens te ontwarren, dat is geen doen
. Wij hebben een Duitse herder (bijna 1 jaar) en een kruising Malthezer-Shih tzu (bijna 6 jaar). Dat kleintje kan ik af en toe ook achter het behang plakken want die heeft een blaf die niet bij het formaat hond hoort. En de herder heeft 2 (?) maanden terug even leuk de leuning van de stoel er af gehaald. Maar dan ook echt helemaal er af!
Bij mij zat ook alles om de meubels gewikkeld...
. En ik ben reuze benieuwd of de ballen in de boom blijven zitten! Jonge hond, 2 katten die hier nog niet eerder een boom hebben gezien. Vorig jaar lag mijn vader met kerst in het ziekenhuis, ik het jaar daarvoor. De weken voor ik in het ziekenhuis lag, zo beroerd geweest dat ik geen zin had om iets te versieren in huis.
. Nu ligt alles achter gesloten deuren zodat er vannacht geen katten mee aan de haal kunnen gaan. Hoewel, ik zie nu nog 1 bol met sokkennaalden 5 (mijn trui) op de tafel liggen. Die moet dus nog even weg voor we zo naar bed gaan. Afgelopen nacht hebben ze die niet ontdekt, maar ik loop geen risico want ik heb maar ik set nr 5 in huis
en ik wil eens proberen of ik het hiermee kan verhelpen. Natuurlijk is dat geen probleem in mijn laarzen want dan blijven ze echt wel zitten maar nu ik ze met een spijkerbroek aan heb, zakken ze iets af. Dus daar moet gewoon aan de bovenkant een paar rijen hoedenelastiek of zo doorheen. En het ergste is nog dat ik het had kunnen weten
. Er was iets met een ezel en een steen