Iemand interesse? Als je begint zou ik heel graag even een pb'tje krijgen
LeonieL
Geplaatst: 14-07-10 20:10
Ik tril een beetje Ik heb de hoop dat dit mijn eerste helemaal afgemaakte digi gaat worden
LeonieL
Geplaatst: 15-07-10 10:10
Omdat ik steeds weer aan een nieuwe tekening begin, en ik dus nooit wat afmaak heb ik besloten om van nu af aan maar met twee tekeningen tegelijk bezig tezijn (op Digitaal gebied ) Even wat geduld kweken bij mezelf
Ik ben een paar maanden geleden begonnen aan een hond. Helaas heb ik hem toen getekend op een klein formaat van 800x800 Maar ik vind het zo'n leuke hond dat ik hem toch af wil maken.
De andere tekening is de hond van Seabiscuitje. Die heb ik hierboven geplaatst. Die heeft inmiddels een basislaag. Maar die gaat erg moeilijk worden , door de kleur van het beessie Tips oid?
Groetjes
Leonie
LeonieL
Geplaatst: 15-07-10 12:49
weer een klein stukje verder
LeonieL
Geplaatst: 17-07-10 12:54
Nog niets is echt af. nou ja. het neusje denk ik wel. Maar het hoofd moet nog verder ingekleurd worden. als ik daar alle haren getekend heb, ga ik er denk ik nog eens bij langs om hem wat netter te maken. ik vind hem een beetje rommelig. maar misschien ligt het aan mij.. Tips zijn nog altijd welkom
PS. Als je weet van wie deze hond is hoor ik het graag
Oh Leonie die is mooi geworden. Ik zou zeker nog even met de tong bezig nu is hij niet helemaal af. Maar ik snap wat je bedoeld, ik heb ook altijd moeite met die natte lappen (lol). 1 klein puntje, de overgang tussen bruin en wit zou iets meer haren tekenen. Nu is de lijn zo kaarsrecht en hard, dat doet de rest van je tekening geen eer aan. Verder top!
Nozidia
Geplaatst: 20-07-10 21:22
Iemand zin om m`n parkietje Pino te tekenen? (Pb me even als je eraan begint!) Bedankt alvast.
De tong is nogsteeds slecht.. maar ik denk dat ik hem nu maar zo houd. of moet er nog iets groots aangepast worden?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 22-07-10 23:46
ik zou wel de randen wat netter doen bv. van dat stukje "wang" aan de rechterkant (wat je nog zo naast zn tong ziet), wat strakker afwerken, nou lijkt het alsof er nog iets mist vind ik.. en gewoon de vorm van de tong, kun je misschien met dezelfde hardheid van je brush die je voor de haren hebt gebruikt, de tong doen? Maar dan met wat grotere vlakken... ik roep maar wat hoor, teken ook nooit tongen Misschien wat van die eh, "glimvlakken", want de vacht heeft bv. heel mooi licht-donker contrast, tong nog niet.. Verder is tie echt GAAF geworden!
easygoing
Geplaatst: 23-07-10 23:22
Prachtig zeg, ik wou dat ik dat kon.
Bij deze bied ik mijn allerliefste inmiddels helaas overleden Max aan. Hij was een prachtige hond met een dito karakter maar god wat hebben ze de arme knul ooit aangedaan. Zijn laatste jaartjes heeft hij in alle rust bij ons gesleten,jongens wat mis ik hem.
Denk alleen wel dat het qua kleuren een uitdaging zal zijn.
Ik zou het ook leuk vinden een soort logo te krijgen, maar dan gebaseerd op de naam van mijn paard: "NONDEJU" Liefst beetje strak en simpel (borduurbaar) Voor op mijn chabrak/deken etc. Ik rij samengesteld, maar ook dressuur en springen. Foto's in mijn profiel of per PB.
_Caithlynn
Geplaatst: 28-07-10 00:05
Wil iemand deze uitdaging proberen? Mijn hond genaamd Ciro,
Eventueel grotere foto beschikbaar. En alvast bedankt