Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat soort garen geeft het net wat meer sjeu, hou ik van.

zijn hoofd is namelijk zo kaal

Foaly schreef:Een hoge hoed is denk ik niet zo moeilijk:
- Magische ring van 6 maken
- Toeren meerderen tot je de gewenste omtrek hebt (dus 12, 18, 24, 30, 36, 42... steken), dat is de bovenkant van de hoed
- Toeren met hetzelfde aantal steken tot je de gewenste hoogte hebt, dat is de 'buis' van de hoed
- Toeren meerderen voor de rand van de hoed. dit doe je tot je de rand breed genoeg vindt (dus vanaf bv 36 steken ga je naar 42, 48, 54, 60, 66, 72, etc)
Afhechten en klaar. Hopelijk is dit een beetje duidelijk
Ladybird schreef:Foaly schreef:Een hoge hoed is denk ik niet zo moeilijk:
- Magische ring van 6 maken
- Toeren meerderen tot je de gewenste omtrek hebt (dus 12, 18, 24, 30, 36, 42... steken), dat is de bovenkant van de hoed
- Toeren met hetzelfde aantal steken tot je de gewenste hoogte hebt, dat is de 'buis' van de hoed
- Toeren meerderen voor de rand van de hoed. dit doe je tot je de rand breed genoeg vindt (dus vanaf bv 36 steken ga je naar 42, 48, 54, 60, 66, 72, etc)
Afhechten en klaar. Hopelijk is dit een beetje duidelijk
Ja dit snap ik! het probleem is meer dat ik niet zo goed in kan schatten hoe groot de omtrek dan moet zonder dat ie mega word zeg maar
Ik heb ze wel op volgorde opgeborgen, dus dat zal wel goedkomen.
Iedere kleurschakering heeft 15 rijen, dus ik verwacht dat er nog 45 of 60 aan moeten en dat ie dan klaar is. Aan de resterende wol te zien gok ik 45. 

) 
Heb intussen ook bijna 100 pagina's terug gekeken naar al jullie creaties, wat gaaf allemaal!
leuke sjaal! Dat ontrafelen is niet mijn favoriet.

Wil je vooral knuffels haken of meer kleding? (Of van alles wat, haha!)