Wendy15 schreef:Pagina 35:
*mytens1: verhoudingen kloppen niet helemaal en mis nog wat diepte. Toch al lekker op weg, nog even blijven oefenen
*upendo: Hoewel ik niet geloof dat het je eigen schilderijen zijn zal ik ze toch even taxeren voor je vaderSamen 175 euro.. 80 euro.
*Colorado: 15 euro.
*WannieSannie: Hele gave tekening! Had zelf alleen graag iets meer contrast gezien. 35 euro.
*Evelijn_: Het gezicht is netjes gedaan, weet alleen niet wat ik van de ruimte er omheen vind20 euro. Paard 25 euro.
*_BlackPearl_: Blijven oefenen.
nuh, deze heb ik zelf gemaakt, mijn vader werkt eigenlijk alleen met pastel en olieverf..

Ik zal er ook weer een paar doen..

Lucy: 15 euro, ik vind het erg mooi getekend, maar -ikzelf- vind de nek niet geheel natuurlijk overkomen..

Janique: 40 euro, heel mooi beeld, een aparte tekening en veel goede details erin gemaakt!
Fnanne: 1e: 60 euro, wow, echt supergedetailleerd! Ik vind het een mooie stijl van tekenen en het is een apart schilderij!
Fnanne: 2e: 50 euro, zoals een paar mensen voor me al zeiden, de verhoudingen kloppen soms niet helemaal, het is een niet-standaard tekening.