Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Austria schreef:Wat is 'fade paint daupts'? Ik werk met photoshop CS2, maar dat kan ik niet vinden.
Onregelmatigheden bewerk ik met de clone tool. Vaak worden deze ook minder zichtbaar met het bijwerken van de gezichtskleur.
Miss_Cally schreef:wil iemand please mijn foto een extreem make over geven? ik wil hem laten afdrukken en zaterdag aan mijn vriend geven![]()
Austria schreef:@joortje: slechte foto
:
Austria schreef:Wat is 'fade paint daupts'? Ik werk met photoshop CS2, maar dat kan ik niet vinden.
Onregelmatigheden bewerk ik met de clone tool. Vaak worden deze ook minder zichtbaar met het bijwerken van de gezichtskleur.
Baconlover schreef:zou iemand deze foto mooier willen maken: Make-up alles wat je wil mag doe maar eens gek!
Alvast bedankt,
(sorry dat hij al beetje bewerkt is ( naam en rand))
*edit: ook de ogen weer een normale kleur geven welke maakt niet uit ( blauw ofz)
Miss_Cally schreef:Edda de wallen van anniek_uc zijn nog niet helemaal weg
Hilde_ schreef:http://img459.imageshack.us/img459/3969 ... zejgz8.jpg
Zou iemand anders als Austria deze willen doen?
Zij heeft deze namelijk al eens gedaan, en ben wel benieuwd naar andere resultaten
Princess_ schreef:Austria schreef:Wat is 'fade paint daupts'? Ik werk met photoshop CS2, maar dat kan ik niet vinden.
met paint daubs maak ik de huid glad..