[VER]Anatomie van een Moderne Relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: [VER]Anatomie van een Moderne Relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:04

Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Dapper hoor om naar Amerika te gaan. Grappig dat je Tom weer spreekt. Ben nu al benieuwd naar de verhalen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:15

Eindelijk!

Gelukkig Volg ik heb op insta :D

Waarom post je niet een keer alle verhalen van je website? Die zijn ook allemaal super tof!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:38

Je bent er weer!! :D

Ik vind dat het nieuwe stuk heel fijn leest en ben heel benieuwd of je dit verhaal verder uit gaat schrijven voor ons Bokkers :D

Je stories op insta volg ik ook, fijn dat het zo goed met je gaat!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:12

Oh wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat ik volg je ok op Insta maar ben zelf niet zo actief online dus ik mis wel een berg. Maar Tom en contact := oh jee ik kijk nu al uit naar de verhalen. :=

Mrs_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:15

Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Soms is verandering van omgeving inderdaad een enorme boost! Ben benieuwd naar je nieuwe verhaal, het voelt rauwer, eerlijker. (naar jezelf toe bedoel ik daarmee) Ik vind het ook prima weglezen qua stijl hoor!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:46

Suzanne F. schreef:
Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Dapper hoor om naar Amerika te gaan. Grappig dat je Tom weer spreekt. Ben nu al benieuwd naar de verhalen.

Yeah!
Jij bent echt een van mijn meest kritische lezers :D ! En daar ben ik onwijs blij mee, dus hoop dat je weer mee wilt lezen met de volgende.

Sky_As schreef:
Eindelijk!

Gelukkig Volg ik heb op insta :D

Waarom post je niet een keer alle verhalen van je website? Die zijn ook allemaal super tof!

Ja,
Superleuk op Insta!

Dit eerste nieuwe, korte verhaal komt inderdaad van/ via mijn site, heb ik delen al grotendeels geplaatst. Maar nu als completer verhaal.
Jij kent hem dus waarschijnlijk al...

Maar daarna komt er dus weer een compleet nieuw verhaal over Nina 2007!

Mer1980 schreef:
Oh wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat ik volg je ok op Insta maar ben zelf niet zo actief online dus ik mis wel een berg. Maar Tom en contact := oh jee ik kijk nu al uit naar de verhalen. :=

HAHAHAAHHA het is nog steeds SUPER vaag met Tom...
Maar ik ga er nog niets over zeggen. Nu zijn we nog aan het plotbouwen :D .
Eerst even wat andere verhalen. Zelfs ik ben Tom's verhalen een beetje zat :D . Maar misschien plaats ik binnenkort wel een stukje over ons contact.

Het is... bijzonder.

Mrs_Midnight schreef:
Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Soms is verandering van omgeving inderdaad een enorme boost! Ben benieuwd naar je nieuwe verhaal, het voelt rauwer, eerlijker. (naar jezelf toe bedoel ik daarmee) Ik vind het ook prima weglezen qua stijl hoor!

Ah, dat doet me ZO goed. Ik ben echt nog een beetje aan het zoeken. In die tijd was ik niet zo cynisch als ik nu misschien schrijf, maar heftig op zoek naar bevestiging/ goedkeuring.

We zien wel wat het wordt!

Ah, ik vind het echt eng om een nieuw verhaal te beginnen, maar ik post hier een link als het er staat!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:05

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:03

Ik ga lezen!

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:07

Leuk dat je er weer bent! Ik ben niet actief op insta dus ik ben blij dat je hier weer wat post. Ik zit vol spanning op nieuwe Nina en Tom verhalen te wachten _/-\o_