[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2025

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:09

Mijn intending voor deze challenge!
Ik ben een iets andere kant op gegaan, na de superman film deed krypto mij zo erg denken aan mijn eigen hond, dat ik haar een superhond heb gemaakt :):)

Stiekem wil ik m nog een keer maken in echt een klassieke comic book style, maar ik moet mijzelf die style echt weer even aanwennen voordat ik eraan begin :')
Afbeelding

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:46

wat leuk polarize! ik vind deze stijl ook wel heel tof :j

hierbij mijn inzending voor verdichtsel.
ik heb best een grote liefde voor mythische dieren, en heb gekozen voor een van mijn favorieten, de kelpie.
ik had mezelf eigenlijk uitgedaagd om elke challenge met een ander medium te doen, maar ben voor deze toch 'veilig' digitaal gegaan. Het was op meerdere vlakken alsnog een hele goede oefening!

Afbeelding

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:01

Oh wat is dat vossenshirt gaaf zeg! Heel sprekend, en eindelijk geen schattig vosje maar een 'echte' vos. Prachtig!

En ja Vika, roodvos is een monster die ons tot van alles dwingt. |( Er is nu opeens sprake van een eikelmuts die gemaakt moet worden. O:)

Wat cool dat er inderdaad heel goed Signe te zien is in je tekening, terwijl het ook gewoon echt een Vika is.

Hij is echt heel gaaf geworden Laurora!

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:50

Hallo allemaal,

Sorry dat ik hier zo binnenval maar ik denk dat ik bij jullie t beste terecht kan met mijn vraag ipv een nieuw topic te openen..
Dat kan natuurlijk nog altijd..

Ik ga binnenkort weer aan de slag met t ontwerpen van mijn eigen geboortebord en -kaartje. Meestal teken ik dit soort dingen zelf, adhv inspiratie op t internet. Maar voor t kaartje heb ik gemerkt dat t mooier is om een 'pc' plaatje te hebben ipv een getekende versie.
Ik weet wat ik wil, ik heb al verschillende plaatjes die de inspiratie vormen. Maar ik wil bv de dino van t ene plaatje, met de vinnen van de dino van een ander plaatje en een 'zelfbedachte' staart... Ik kan t tekenen, maar ik ben totaal niet handig op de computer.. en chatgpt wil geen plaatje genereren voor mij (de juiste tools werken niet ofzo, geeft hij aan)..
Is er iemand van jullie handig met tekenen op de pc, die mij wil helpen?
Mag gerust via pb zodat dit topic niet vervuild wordt!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 9 min geleden

Onder de indruk wat jullie allemaal bedacht en gemaakt hebben :wow: heel gaaf!
Dat wordt veel kijkplezier straks als in het juli topic alles achter elkaar staat <3 dat ga ik morgenmiddag doen dus stuur je verdichtsel(s) graag even naar me toe.

Ik zit nog steeds in een schilderdip helaas maar ik wilde voor deze maand wel heel graag mijn fantasie eens aanboren.
Best tevreden met het resultaat en dat ik me de laatste dagen naar mijn ezel heb kunnen slepen :P kreeg zowaar weer een beetje zin toen ik eenmaal bezig was :):)

Mijn versie van de Batcat :')
30x40 olieverf
Afbeelding