Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze zijn nu zo'n 30 dagen oud en zijn klaar om uit te vliegen!

Iets naar rechts aan de balie hing nog een tasje (eksteravagant denk ik), en elders in de winkel vond ik de kauwtjes theedoek.
(dan is ons dak veilig, vind mijn man fijn...) 
Mijn laatste vrije dag was ergens eind April (26 of 27 geloof ik). Mijn volgende is morgen, ik denk dat ik dan een beetje in ga storten.
Ik weet nog niet of het iets blijvends is of een tijdelijke uitvoering van het petje, ik wil er in ieder geval zelf één. Ben helemaal fan van mijn petje nu, en ben nooit echt een pettendrager geweest!
Het schepje komt nog in zijn snavel als het mooi genoeg wordt!
Citaat:Ben helemaal fan van mijn petje nu, en ben nooit echt een pettendrager geweest!

Kaatastrof schreef:Oehhh de tuinroek patch, daar ben ik fan van!!
Misschien heb ik het gemist, maar heb je ook al gekeken naar emaille pins? Een kauw van jou pin bv zou ikzelf ook errrg tof vinden. Ik ben een stiekeme pin verzamelaar.
vikawiek schreef:Maar ga eerst maar even lekker uitrusten voor je begint met nog meer projectjes

Plus magneten! Die kan je trouwens ook van emaille maken, ook tof.
Ik ben net akkoord gegaan met de offerte. Ik ben echt super blij met het design
) sturen, die droeg altijd tuinbroeken en ik was altijd erg dol op hem. Er zijn vast docenten hier, dat is niet gek toch, als een oud-leerling dat doet?
Deze is realistischer:
Er is een heel uitgebreide paper over kauwengedrag geschreven, door de heer Roëll in 1978. 'Social Behaviour of the Jackdaw, Corvus monedula, in Relation To Its Niche.'. Het is een behoorlijk proefschrift, met 124 pagina's
En ook voor dingen die hij niet uitgebreid heeft kunnen testen maakt hij behoorlijk goede inschatters.