Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Nee gewone potloden nog niets eena mega scherp hahaha
Ik vind hem super leuk solleke noah
Boetseren is ontzettend lastig
_San87_ schreef:Mooie werken komen er voorbij.
Ik zou heel graag ooit weer eens een bronzen beeld(je) maken. Hier in de buurt woont een kunstenares die met brons werkt, zodra die poedersuiker lockdown voorbij is, ga ik haar contacteren voor een workshop/cursus
.
Solleke_Noah schreef:_San87_ schreef:Mooie werken komen er voorbij.
Ik zou heel graag ooit weer eens een bronzen beeld(je) maken. Hier in de buurt woont een kunstenares die met brons werkt, zodra die poedersuiker lockdown voorbij is, ga ik haar contacteren voor een workshop/cursus
.
Lijkt me superleuk om te doen. Jij hebt het dus al eens gedaan? Heb je toevallig nog een foto van het eindresultaat?
@Selina: mooie opzet al voor de kat, die pastels werken wel vlot zo te zien!
Solleke_Noah schreef:_San87_ schreef:Mooie werken komen er voorbij.
.
Lijkt me superleuk om te doen. Jij hebt het dus al eens gedaan? Heb je toevallig nog een foto van het eindresultaat?
@Selina: mooie opzet al voor de kat, die pastels werken wel vlot zo te zien!
Solleke_Noah schreef:Seven schreef:Nee gewone potloden nog niets eena mega scherp hahaha
Ik vind hem super leuk solleke noah
Boetseren is ontzettend lastig
In mijn herinnering ging het vroeger makkelijker. Dit leek meer beeldhouw-klei dan boetseer klei, je kon geen delen aan elkaar plakken. Sowieso wel leuk om te doen maar nu heb ik nog meer respect voor jouw hond![]()
@Ayasha: mooi gewordenvind hem eigenlijk echt niet mislukt ofzo.
@Tallie: ook geslaagd eindresultaat! Enkel op de maantop kijk ik een beetje raar naar, maar misschien heeft het paard een heel dunne voorpluk?
@Mkango: zo'n Schleichmodel verbouwen lijkt me ook tof om te doen. Tip vanuit mijn ervaring nu: zeker zien dat je de juiste klei gebruiktben wel benieuwd naar zo'n recording hoe je digitaal werkt.
Selina schreef:Flinke bos manen heeft ie! Dat kleine potloodje ook![]()
Zag net het topic van de kunstbokaal. Ik heb alleen in 2020 geen paarden getekend en nu zit ik te bedenken of ik nu in een maand snel iets ervoor wil maken of maar niet meedoe
_San87_ schreef:Kunstbokaal?