Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loreke2 schreef:Super geschreven en was weer leuk om te lezen. Ik blijf fan.![]()
Wel merk ik op dat je Daniëlle op verschillende manieren schrijft. Soms ook Daniël of is dat de bedoeling?
Lonni schreef:Mooi stuk, verfrissend. Ik denk dat je verhaal meer van dit soort momenten mag laten zien, soms is het voor mij onbegrijpelijk waarom Daniëlle Niels aan het lijntje houdt terwijl haar hart overduidelijk bij Syl ligt, maar dit soort stukken maken dat dilemma 100x helderder. Goed geschreven, ik kijk uit naar het vervolg
plutolover schreef:ik heb meer het idee dat danielle syl aan het lijntje houdt ipv andersom.. ondanks dat de relatie van danielle en niels niet goed liep/loop betekend nog niet dat je bij een ander mag 'snoepen' ook al was niels ook niet netjes wat hij met bibi probeerde. maar vind danielle dan al te ver zijn gegaan.
soeboenoe schreef:candalisa schreef:Ik vind de stukken vanuit Danielle veel fijner om te lezen merk dat ik de andere stukken vluchtig overlees omdat het mij niet pakt en deze wel.
En wat maakt dat het je niet pakt candalisa?
candalisa schreef:Ik heb het gevoel dat in Danielle haar stukken meer emotie zit meer dieptegang terwijl bij syl ik het snel zeurderig vind overkomen. Ik heb het idee dat er ook meer verhaal achter Danielle zit althans dat is mijn beleving.