Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Summerly_ schreef:its_daantjee: Zonde dat je je door die schets uit het veld laat slaan! Ik zou in je 'vrije tijd' gewoon lekker blijven oefenen met schetsen; niet alles wat je tekent hoeft meteen publicatiewaardig te zijn, je wilt mijn schetsboeken ook niet van binnen zien.Plus, degenen van wie 'wij' line-arts gebruiken, hebben die vaardigheden ook niet overnight gekregen, alleen het werk dat zij erin gestoken hebben, zien we niet.
Dat waren even mijn two cents op dit uur.Ik ben een beetje afwezig geweest vanwege intense studiedrukte, maar ik heb mijn knabstrupper opnieuw ingestuurd deze maand.
its_daantjee schreef:_Summerly_ schreef:its_daantjee: Zonde dat je je door die schets uit het veld laat slaan! Ik zou in je 'vrije tijd' gewoon lekker blijven oefenen met schetsen; niet alles wat je tekent hoeft meteen publicatiewaardig te zijn, je wilt mijn schetsboeken ook niet van binnen zien.Plus, degenen van wie 'wij' line-arts gebruiken, hebben die vaardigheden ook niet overnight gekregen, alleen het werk dat zij erin gestoken hebben, zien we niet.
Dat waren even mijn two cents op dit uur.Ik ben een beetje afwezig geweest vanwege intense studiedrukte, maar ik heb mijn knabstrupper opnieuw ingestuurd deze maand.
haha wat een leuke reactie op mijn "mislukte paard"maar ja, misschien heb je gelijk. ik begrijp alleen totaal niks van GIMP en heb meerdere malen een line art geprobeerd "in te kleuren" maar dit ging ook niet zo lekker
ik blijf afentoe wel klooien en mocht er onverwacht iets moois uitkomen laat ik het zeker weten!